sâmbătă, 4 mai 2013

"Heist Society(Heist Society #1)" de Ally Carter

Vreau de ceva timp să citesc cartea asta, dar abia acum am reușit să o fac. Și nu pot să zic că m-a dezamăgit în vreun fel. E adevărat că mă așteptam la cu totul altceva, mai ales că nu citisem rezumatul de goodreads înainte, dar în cele din urmă pot spune că asta a fost o carte drăguță, ușor de citit și care a continuat să-mi mențină interesul  până la final.
Katarina Bishop este o fată de cincisprezece ani, care provine dintr-o familie de hoți. Încă de mică, ea a fost crescută în această "afacere a familiei". Dar la un moment dat decide să renunțe la viața aceea și reușește să facă în așa fel încât să fie admisă la o școală-internat cu reputație destul de prestigioasă. Din păcate, mica ei evadare din fosta ei viață nu durează prea mult, iar ea se trezește exmatriculată din cauza lui Hale, care este un vechi prieten de-al ei, de altfel tânăr milionar. De la acesta, Kat află că unui mare gangster i-au fost furate niște picturi extrem de prețioase, iar tatăl ei este primul pe lista lui de suspecți. Iar singura cale de a repara totul este aceea de a fura respectivele tablouri de la cel care le luase și de a le returna "proprietarului". Ceea ce e mai ușor de zis decât de făcut. Mai ales că tatăl ei este urmărit încontinuu de Interpol și nu prea îi poate ajuta.
Cartea asta mi s-a părut drăguță. Mi-a plăcut de Kat de la început. E un personaj simpatic, e deșteaptă și reușește cumva să se descurce în multe situații nu foarte plăcute. Restul găștii din carte, cei care o ajută în misiunea ei mi s-au părut și ei la fel de simpatici, fiecare din ei într-un alt mod.
Mi-a plăcut și modul în care au acționat, planurile pe care și le-au făcut cu multă grijă pentru a se asigura că au șanse destul de bune e a reuși să recupereze acele tablouri și modul destul de precaut în care acționau.
Au fost și momente amuzante și momente când nu prea mai știam la ce anume să mă aștept.
Și mă opresc aici, înainte de a zice prea multe. Per ansamblu, este o carte care mie mi-a plăcut, e ușor de citit, are suficientă acțiune pentru a nu plictisi, personaje simpatice, deci dacă vreți să citiți o astfel de poveste, eu v-o recomand pe aceasta.

2 comentarii:

  1. Chiar vreau sa citesc cartea asta ;) Am volumul unu si volumul doi, dar trebuie sa vina si vacanta de vara...
    Foarte frumoasa recenzia, acum m-ai facut si mai curioasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. @dark_eyes: Mulțumesc :) Sper să îți placă și ție.

    RăspundețiȘtergere