Nou la mine în bibliotecă(10)

Pentru că oricâte cărți aș avea necitite, tot nu mă voi putea abține să nu-mi cumpăr altele :)) Iar bookfestul nu mă ajută deloc în intenția mea de a nu mai cumpăra cărți. 
Primele două nu sunt de la bookfest, dar le pun și pe ele.

O zi de David Nicholls 
Am cumpărat-o în format electronic de pe Elefant, iar după mulți nervi și căutări pe internet și programe instalate am reușit să o fac să meargă pe kindle. În cele din urmă, cred că a meritat.
Călătorii în timp
Asta e de fapt o colecție de povestiri SF despre călătorii în timp, și toate sunt scrise de autori români. După ce am citit două cărți ale autorilor noștri publicați recent, care m-au surprins în mod plăcut, am decis să mai citesc astfel de cărți publicate, deci mi-am zis de ce nu? Și am nimerit să o iau și 50% reducere, deci cu atât mai bine. 

Și acum pentru cele de la bookfest, pentru că nici ploaia nu a reușit să mă descurajeze să nu mă duc azi. 
Poveste pentru timpul prezent de Ruth Ozeki
O vreau încă de când am văzut-o prima dată în librărie, plus că am citit multe păreri bune despre ea.
Cum să scap de Matthew de Jane Fallon
Pur și simplu pare a fi o carte amuzantă.
Poker în infern de Florian Lafanu și Gautier Renault
Părea interesantă și am citit păreri bune despre ea.
Avem un zoo de Benjamin Mee
Filmul mi s-a părut drăguț, deci am zis să încerc și cartea.
Starters de Lissa Price
Ok, asta nu era în plan când m-am dus la bookfest, dar am tot auzit de ea, iar din rezumat sună ca o carte care cred că mi-ar plăcea.

Asta e prima dată când îmi cumpăr din banii economisiți de mine cinci cărți din același loc. De obicei luam câte una sau două, dar acum chiar nu m-am putut abține. Plus că am ajuns la concluzia că sunt mai ieftine așa decât dacă le luam separat din librărie, deci până la urmă cred că e ok.

Comentarii

  1. Am vazut filmul "O zi" si mi-a placut mult:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu l-am văzut, dar am auzit lucruri bune despre el :)

      Ștergere
  2. Poker în infern sună foarte tare! Spor la citit! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. O ziiii :X am vazut si filmul, inseamna ca, cartea ii superbaa <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut filmul 'O Zi' si de obicei daca vad un film inainte sa citesc cartea, imi cam pierd interesul, dar astept sa aud parerea ta despre ea! Filmul a fost destul de emotionant. Ce bine arata Starters! Abia astept sa imi vina si mie copia. Lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am văzut filmul, dar am auzit lucruri bune și despre carte și despre film, abia aștept să o citesc.
      Starters sună foarte bine, cel puțin din câte am citit despre ea și din descrierea de pe spate, chiar sunt curioasă cum mi se va părea. Și coperta mi se pare superbă, iar de obicei pe mine nu mă impresionează coperțile :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu