Star Trek into darkness

Înainte de a începe să vorbesc despre filmul ăsta trebuie să vă spun că până acum nu am mai văzut nimic care să aibă legătură cu Star Trek și recunosc că am vrut să văd acest film mai mult datorită nenumăratelor referințe apărute pe parcursul serialului The big bang theory. Iar trailer-ul mi-a atras atenția și m-am gândit să-i dau o șansă. Și, da, știu că asta e continuarea filmului făcut în 2009, deci acum trebuie să-l văd și pe el pentru a mai înțelege câteva chestii. 
Acum, să revin la filmul de față. Recunosc că mi-a plăcut mai mult decât mă așteptam. Chiar m-a luat prin surprindere de mai multe ori, iar întorsăturile de situație nu au lipsit absolut deloc. Au fost momente când chiar m-am întrebat ce anume se va întâmpla mai departe, pentru că efectiv eu nu îmi puteam închipui. Au fost și anumite lucruri la care m-am așteptat, dar nu multe. 
Un alt lucru care mi-a plăcut a fost faptul că, din când în când, vreun personaj mai spunea sau făcea câte ceva amuzant, și am râs mai mult decât m-aș fi așteptat să o fac la un astfel de film. Ceea ce din partea mea este un plus pentru că îmi place să râd. 
Ce ar mai fi de zis? A, da, personajele. Spock mi s-a părut absolut genial și cred că am înțeles de unde s-au inspirat creatorii serialului The big bang theory pentru personalitatea lui Sheldon, și am înțeles și de ce Sheldon îl place pe Spock atât de mult. Un alt personaj care mi-a plăcut a fost căpitanul Kirk, jucat de Chris Pine, un actor care îmi place de altfel destul de mult. Deși nu e exact genul de căpitan care mulți ar vrea ca el să fie, și deși nu ia întotdeauna deciziile cele mai bune, întotdeauna știe cum să se descurce improvizând, iar eu cred că, în cele din urmă, nu se descurcă chiar rău, având în vedere tot ce se întâmplă în filmul ăsta. Și au mai fost și alte personaje foarte simpatice, dar nu vreau să dezvălui prea multe, deci mă voi opri aici.
Per total, filmul mi-a plăcut foarte mult, efectele au fost foarte reușite, iar acțiunea nu a lipsit absolut deloc. Iar odată ce s-a intrat în acțiune, nu am avut cum să mă plictisesc. Dacă vă plac filmele SF, cu multe efecte speciale și nu numai, eu cred că vă va plăcea și filmul acesta.

Comentarii