joi, 9 mai 2013

Timpul

De vreo doi ani încoace, din când în când, mi se întâmplă să stau să mă gândesc la diverse chestii și tot mai des am senzația că timpul parcă trece prea repede. Și recunosc că uneori mă mai apucă nostalgia. Nu neapărat după liceu sau generală sau foștii colegi, ci pur și simplu pentru vremurile alea când lucrurile erau mai ușoare, deși atunci nu mi se părea așa. 
Adică, încă îmi amintesc foarte bine de emoțiile pe care le-am avut în legătură cu liceul la care voi intra și bucuria când am aflat că era chiar cel unde îmi dorisem să ajung. Încă îmi mai amintesc foarte bine prima zi din clasa a noua, foarte ploioasă de altfel, și tot entuziasmul de a trece la o nouă etapă a vieții mele, de a cunoaște oameni noi și de vedea cum e la liceu; părea atât de interesant pe atunci... Apoi, inevitabil, am ajuns în clasa a 12-a și a trebuit să învăț din greu pentru bac, pentru că de media de la bac depindea facultatea la care urma să intru. În noaptea dinaintea primului examen îmi venea să mă urc pe pereți de frică și emoții, iar în ziua respectivă, până am primit subiectul, aveam impresia că mintea mea se golise complet, de tot ceea ce mă chinuisem să învăț; și cam așa a fost și la restul, dar cu siguranță la Română mi-a fost cel mai frică, marele meu coșmar. Stau uneori și mă gândesc la toate astea și parcă s-ar fi întâmplat ieri, iar apoi îmi dau seama că în curând se va împlini un an de când am terminat liceul și parcă nu-mi vine să cred. Același lucru îl pot spune și despre faptul că realizez că în curând se termină și primul meu an de facultate. Câte emoții am avut și legat de facultate și cât de fericită am fost când am aflat că am ajuns exact unde am vrut. Și chiar îmi place. Adică, cred că dacă aș fi ajuns la altă facultate nu mi-ar fi plăcut la fel de mult. Și mă gândesc la câte emoții am avut legate de prima sesiune, că nu aveam nici cea mai vagă idee cu ce se mănâncă, iar toată lumea spunea că prima sesiune e cea mai grea. Dar în cele din urmă a fost ok. Iar acum mai e puțin și urmează a doua și apoi se termină și semestrul ăsta. 
Mai are cineva senzația că timpul ăsta trece prea repede? Adică, parcă ieri era ziua marii apocalipse din 2012, apoi a venit anul nou, iar acum e deja luna mai. Stau și mă gândesc și nu pot să-mi dau seama când au trecut zilele și lunile până acum. 
Și nu e legat de faptul că aș da timpul înapoi, pentru că, în cele din urmă, mă bucur că am ajuns unde am ajuns, iar anumite lucruri chiar nu mi-aș dori să le repet. Dar sunt momente când aș vrea ca timpul să treacă puțin mai încet...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu