Văzute prin diverse locuri(2)

Pentru că mai nou nu mă pot abține să nu fotografiez chestiile pe care le văd și care mi se par drăguțe, m-am decis să le împărtășesc și cu cei care mă urmăresc pe blog :)

Astea de jos mi s-au părut mult prea simpatice :x În cazul în care nu se vede foarte bine în poză(scuzați calitatea, e făcută cu telefonul meu mobil) sunt niște rățuște care ies din ouă.
Tricouri văzute într-un magazin căruia i-am uitat numele, în orice caz mie mi s-au părut haioase :))
O bijuterie foarte frumoasă pe care aș fi putut-o admira ore întregi. Eu cel puțin nu am mai văzut nimic asemănător :)
Un alt tricou, absolut adorabil :x

Comentarii

  1. Rățuștele și tricourile sunt haioase ....dar colierul este unic ....Mi-ar plăcea să port așa ceva ...colorat și unic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Răţuştile sunt adorabilee <3
    Colierul e cam mare dacă mă întrebi pe mine, ar merge ca broşă în schimb:-?

    RăspundețiȘtergere
  3. Awww, ce cute sunt micutele ratusti. Si tricourile sunt geniale, mai ales cel cu 'I see stupid people'.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu