Ceea ce-ți aparține

Un om a murit subit.
Deodată L-a văzut pe Dumnezeu apropiindu-se de el, cu o valiză în mână și spunându-i…
Fiul meu, e timpul să mergem
Omul L-a întrebat pe Dumnezeu:
De ce așa curând? Aveam atâtea planuri
- Îmi pare rău, fiule… dar acum este momentul plecării tale.
- Dar ce ai în valiză?
- Ceea ce ți-a aparținut.
Ce mi-a aparținut? Vrei să spui lucrurile mele, hainele, banii? Mis pertenencias?
- Îmi pare rău, fiule, dar lucrurile materiale pe care le-ai avut nu ți-au aparținut niciodatăAparțineau pământului.
- Atunci sunt amintirile mele?
- Îmi pare rău, fiule, dar acestea nu mai vin acum cu tine. Ele nu ți-au aparținut niciodatăAparțineau timpului
- … Atunci talentele mele?
- Îmi pare rău, fiule, dar nici acestea nu ți-au aparținut. Aparțineau circumstanțelor.
Atunci prietenii mei, membrii familiei mele?
- Îmi pare rău, fiule, dar ei nu ți-au aparținutAparțineau drumului tău prin viață.
- Dar soția și copiii mei?
- Îmi pare rău fiule, ei nu-ți aparțineauAparțineau inimii tale.
- Atunci trupul meu?
- Nici acesta nu ți-a aparținut niciodatăAparținea țărânei.
- Atunci e sufletul meu?
- Îmi pare rău, fiule, dar sufletul nu ți-a aparținut. Sufletul tău îmi aparținea Mie.
Atunci omul smulse valiza din mâna lui Dumnezeu și o deschise.
Era goală
Cu o lacrimă de dezamăgire Omul îl întrebă pe  Dumnezeu:
Nu am avut niciodată nimic?
- Ba da, fiule… Fiecare din momentele pe care le-ai trăit au fost numai și numai ale tale…

Viața este doar un moment.
Un moment care e numai al tău.
Bucură-te în totalitate de el
Și nimic din ceea ce crezi ca-ți aparține să nu te oprească să faci asta.

Trăiește ACUM, trăiește-ți VIAȚA și nu uita  FII FERICIT(Ă).

Comentarii

  1. Superb si impresionant, asa cum ne-am obsinuit! Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie mi s-a părut la fel, mă bucur că ți-a plăcut :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu