vineri, 7 iunie 2013

Darker than black

Pentru că ce alt moment mai bun mi-aș fi putut alege pentru a mă uita la un anime dacă nu în sesiune? Păi nu? 
Și acum am o problemă. Nu pot să fac un rezumat al acestui anime, așa cum aș vrea, pentru că mă îndoiesc că s-ar înțelege ceva din el, iar ăsta e un anime care mi-a plăcut extrem de mult. Cel mai bine ar fi să îl vedeți și să înțelegeți singuri despre ce e vorba, pentru că e destul de complicat de explicat.
Nu am suficiente cuvinte pentru a descrie cât de mult mi-a plăcut anine-ul ăsta. Mi-a plăcut povestea, acțiunea, personajele, ce mai, tot. Și deși anumite lucruri nu au fost explicate foarte bine, eu îmi cam pot închipui niște explicații, deci nu m-a deranjat asta foarte tare, sunt niște detalii nu foarte importante din punctul meu de vedere, eu pot să trec cu vederea, având în vedere restul.
Ce aș mai putea spune? A, da, este totuși destul de violent, deci dacă nu vă plac genul ăsta de lucruri mai bine nu vă uitați. Dar altfel, eu chiar recomand anime-ul ăsta, are un concept foarte mișto, nu prea am văzut chestii de genul până acum.
Știu că e cam scurtă prezentarea asta, și probabil nu se prea înțelege cine știe ce din ea, dar chiar nu pot să o fac altfel, cum am zis, nu am cuvinte.
În orice caz, m-a reapucat dragul de anime-uri, că și așa nu mă mai uitasem de mult la unul și ce alt moment mai prielnic aș fi putut găsi pentru asta, dacă nu acum? :))
O să pun mai jos prezentarea de pe internet, pentru a vă face totuși o idee despre subiectul acestui anime, sper să ajute:
In Tokyo, an impenetrable field known as "Hell's Gate" appeared ten years ago. At the same time, psychics who wield paranormal powers at the cost of their conscience also emerged. Hei is one of the most powerful of these psychic agents, and along with his blind associate, Yin, works for one of the many rival agencies vying to unlock the mysteries of Hell's Gate.

2 comentarii:

  1. Tot vrea fratimiu să revedem Bleach, am să îi propun să îl vedem pe ăsta în schimb :D Mersi de recomandare :*

    RăspundețiȘtergere