Epic

Foarte frumos filmul, mi-a plăcut foarte mult. La drept vorbind, am vrut să-l văd și doar pentru că e făcut de creatorii Ice age, care îmi place foarte mult. Și recunosc că nu știam la ce să mă aștept, mai ales că Rio a fost oarecum dezamăgitor prin comparație. Dar filmul ăsta chiar m-a surprins în mod plăcut.
Povestea sună cam așa: MK(Mary Katherine) vine să îl viziteze pe tatăl ei, care este un fel de om de știință. El e convins că în pădure există o civilizație care se ocupă cu protecția pădurii și chiar a găsit câteva dovezi. Desigur că nimeni nu îl crede, nici măcar propria fiică, ci toți îl cred mai degrabă puțin... excentric, în lipsa unui cuvânt mai bun. Dar atunci când ceva neobișnuit i se întâmplă, MK este pusă în situația de a recunoaște că poate tatăl ei nu este chiar așa cum credea ea și că poate are dreptate în privința acelei civilizații. Iar totodată va avea parte și de o aventură complet neașteptată.
Chiar nu mă așteptam ca filmul să mă surprindă atât de plăcut. A fost cu totul altceva decât mă așteptam și, deși recunosc că anumite lucruri au fost previzibile, au fost și multe alte aspecte ale acestui film la care nu m-am așteptat. A fost amuzant, chiar destul de mult aș putea spune, dar a avut și momente destul de serioase. Iar finalul a fost cel care m-a surprins cel mai tare, pentru că eu eram convinsă că se va termina complet altfel, ceea ce din partea mea e un plus. Îmi place când sunt luată prin surprindere.
Ca să nu mă mai lungesc, chiar vă recomand acest film. Pentru mine a fost exact ceea ce aveam nevoie pentru a mă mai relaxa și a mă distra puțin.

Comentarii

  1. Desen animat:) Ce dragut:) Trebuie sa ma uit si eu:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte drăguț, sper să-ți placă :)

      Ștergere
  2. A aparut? :O Iiiii <3 Il asteptam de ceva vreme :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu îl așteptam cam de când am văzut trailer-ul. :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu