La film

Astăzi mi s-a întâmplat o chestie destul de funny, și total specifică mie, și m-am gândit că de ce să nu vă povestesc și vouă, celor care îmi citiți blogul? 

Eu împreună cu mama și cu fratele meu ne hotărâm să mergem împreună la un film. După niște căutări pe internet, mama propune să vedem Arthur Newman, cum altceva foarte interesant nici nu era de văzut. Și suna interesant, adică un tip care își înscenează propria moarte și încearcă să o ia de la capăt, cu o nouă identitate și tot tacâmul. De ce nu? 
Ajungem noi la mall și ne ducem la casă pentru a lua biletele. De menționat că fratele meu nu avea carnetul de student, dar eu îmi luasem legitimația de la facultate. Întinde mama legitimația, îi spunem noi tipului la ce film vrem bilete, după care noi îi zicem că biletele sunt pentru un student și doi adulți. Iar el tot insista pe un elev, un student și un adult. În cele din urmă, reușește fratimiu să-i explice că noi doi suntem studenți, doar că el nu avea carnetul, plus un adult, adică mama. La care tipul foarte nevinovat, după vreo secundă, arată spre mine și zice "credeam că ea e elevă". Mda... Și bineînțeles că a urmat imediat o serie de râs. 
Sigh... story of my life. 
Ironic în toată situația mi se pare și faptul că eu și frățiorul meu mai suntem și gemeni. I s-a spus asta și tipului, care ne-a privit uimit după aceea. 

Comentarii

  1. Gemeni fata si baiat o.O awesome!! si intamplarea e tare :)) si lumea imi spune mie ca par mai mica :)) damn it, o sa patesc cum a patit mama cand s'a maritat: 'aveti acordul parintilor? -.-'

    o saptamana faina!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta ar fi chiar nasol, la nuntă să te întrebe așa ceva și puțin haios :))

      O săptămână faină și ție!

      Ștergere
  2. Gemeni!!! Chiar?! Foarte tare! Dar ai noroc ....pari mai tanara ...mie, la un interviu, mi s-a intamplat sa ma intrebe daca am varsta legala (18 ani), cand eu terminasem si masterul ....dragutz uneori, enervant aletori ....dar tot e bine ...asta inseamna ca pe la vreo 50 de ani voi arata de vreo 42-43?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar. Deși nu prea semănăm.
      O verișoară a pățit să fie întrebată de un client dacă are 18 ani la un moment dat. Uneori e foarte enervant.

      Ștergere
  3. Chiar e haios:))) Dar lasa,e bine daca oamenii te considera tanara;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi s-a mai spus, dar am momente când chestia asta mă enervează foarte tare :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu