Nou la mine în bibliotecă(11)

Pentru că nu m-am putut abține, asta deși am fost la bookfest. Ei, cel puțin voi avea cu ce să-mi ocup timpul la vară :))
Mathias de Anna Vary
Ăsta e volumul doi din trilogia Ultima vrăjitoare din Transilvania și îl aștept încă de când l-am citit pe primul în vara anului trecut. Abia aștept să mă apuc de el, primul volum mi-a plăcut foarte mult :)
Arthur și piatra magică de Kevin Crossley-Holland
Pentru că nu am citit niciodată nimic legat de regele Arthur și Merlin sau alte asemenea, deși a existat un desen animat cu cavalerii mesei rotunde care mi-a plăcut foarte mult atunci când eram copil, mi-am zis să îi acord o șansă. Chiar sunt curioasă cum o să mi se pară.

Comentarii

  1. nominalizare :D http://furelise-oriceoriundeoricand.blogspot.ro/2013/06/premii-versate.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu