Now you see me

Recunosc că am o slăbiciune pentru orice conține magie, fie că e o carte cu vrăjitori și alte asemenea, sau un film cu vrăjitori reali, sau pur și simplu clasicii magicieni care pot sa facă ca trucurile lor să pară foarte reale, asta până când afli cum le-au făcut de fapt, dacă se întâmplă să afli, bineînțeles. Iar în filmul ăsta apare și Morgan Freeman deci trebuia să-l văd și eu.
În acest film, un agent al FBI și unul al Interpol se văd puși în situația de a lucra împreună pentru a demasca niște magicieni foarte celebri, care se autointitulează The four horesmen(în mintea mea asta sună mai bine în engleză), care în timpul unui spectacol din America reușesc cumva să jefuiască o bancă din Franța. Iar agentul FBI nu prea e fericit că i s-a acordat un asemenea caz, el nefiind fan al acestor magicieni despre care crede că își câștigă banii înșelându-i pe cei din public și folosindu-se de faptul că ei chiar cred în magie. Dar nu prea are ce-i face, și chiar își dorește să-i demaște. Iar cazul ăsta se va transforma în unul destul de neobișnuit.
În același timp, mai există o persoană care își dorește să îi demaște, asta nu din cauza furturilor, ci pentru că el cu asta se ocupă, cu demascarea trucurilor magicienilor în general, chiar având o emisiune specială pentru asta și câștigând bani frumoși de pe urma ei și a DVD-urilor vândute.
Chiar mi-a plăcut filmul ăsta, de la actori la acțiune și până la melodiile de pe fundal. A avut, zic eu, destulă acțiune, trucurile pe care le făceau cei patru mi s-au părut interesante, mai ales atunci când ți se demonstra cum le-au făcut, pentru că mie una mi s-au părut a fi destul de ingenioși cei patru și foarte bine pregătiți. Bine, nici nu sunt eu persoana care să-și dea seama cum se întâmplă anumite lucruri, aici trucuri magice, deși se poate ca alții să realizeze cum au procedat înainte de acele explicații. Și că tot vorbeam de explicațiile trucurilor lor, cred că dacă nu ar fi fost făcute atunci probabil că nu ar fi fost atât de interesant acest film. M-am simțit un pic ca atunci când citesc o carte a Agathei Christie și mă întreb cum a procedat vinovatul în respectiva crimă, iar apoi la final când aflăm întreaga poveste mi se pare foarte interesant procedeul, greșit, dar interesant.
Deci, eu chiar recomand filmul ăsta, pentru că, deși la final e destul de clar că ceea ce au făcut cei patru nu e prea posibil să se întâmple în viața reală, este totuși un film foarte interesant, plin de acțiune, iar Morgan Freeman a apărut în el mai mult decât mă așteptam, ceea ce pe mine m-a bucurat foarte tare.

Comentarii

  1. Peste o ora si ceva ma duc sa il vad :D Abia astept dupa recenzia ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să-ți placă :) Să-mi spui și mie ce părere ai despre el după ce îl vezi :D

      Ștergere
    2. Excelent filmul! Nu m-am asteptat absolut deloc la finalul ala! Chiar merita vazut, este genial!

      Ștergere
  2. Am vazut si eu filmul. Finalul a fost o surpriza. Mi-a placut tot, de la actori la muzica, la trucurile ingenioase. Merita vazut, un film absolut genial. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu