miercuri, 5 iunie 2013

Nuntă cu peripeții

Tot am vrut să văd filmul ăsta la cinema de ceva timp, dar din diverse motive nu am reușit. Și, cum ieri am avut primul examen pe sesiunea asta și am luat o notă destul de bună, mi-am zis de ce nu, și așa în curând nu o să mai fie prin cinema, cred că rulează de ceva timp.
A fost un film drăguț și foarte amuzant. Povestea sună cam așa: unul din cei trei copii a unor soți divorțați de ceva timp decide să se însoare, iar cu ocazia asta, toată familia se strânge laolaltă pentru eveniment, inclusiv viitoarea soție a tatălui băiatului, că nu știu cum altfel să zic, care de altfel chiar face parte din familie. Sună destul de inocent până acum, nu-i așa? Dar cum respectivul băiatul, adică Alejandro, este adoptat de fapt, mama lui biologică se decide să vină la nuntă, împreuna cu fiica ei. Iar partea amuzantă este că această mamă consideră că divorțul este un păcat imens, motiv pentru care Alejandro nu i-a spus niciodată că părinții lui adoptivi au divorțat, iar acum ei trebuie să se prefacă că încă sunt căsătoriți pentru că Alejandro nu vrea să-i frângă inima mamei sale biologice. Și cred că vă puteți da seama unde duc lucrurile de aici, mai ales că unele personaje sunt destul de... cum să zic? Excentrice, da, cred că ăsta e cuvântul.
Dacă vreți să râdeți și să vă distrați, dar să aveți parte și de câteva momente emoționante de familie, ăsta e un film numai bun. Familia asta e plină de oameni care mai de care mai interesanți și un pic săriți de pe fix și cred că oricine se va distra văzând acest film.
Deci, da, eu vi-l recomand.

2 comentarii:

  1. Cred ca am sa-l vad si eu, am nevoie de ceva veselie acum :D Multumim pentru recomandare ;;) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau și eu să-l văd ... încă 2 persoane mi-au zis că merge ...Și oricum eu le am cu comediile romantice :)

    RăspundețiȘtergere