Angel Beats!

Dacă vă decideți să vedeți acest anime, trebuie să știți două lucruri: e amuzant, are destule scene și situații funny, dar în același timp este și foarte trist. O să încerc să explic, pe cât posibil, fără spoilere.
În acest anime toate personajele sunt moarte. Pentru că acțiunea are loc într-un fel de afterlife, unde marea majoritate a oamenilor sunt adolescenți, la liceu. Personajul principal este Otonashi Yuzuru, care ajunge în această lume, dar nu își amintește nimic din viața lui de dinainte. Prima persoană pe care o întâlnește este Yuri, care este lidera unui grup de adolescenți care luptă împotriva lui Angel, șefa consiliului elevilor de la liceul acela din acea lume. Ei luptă împotriva ei pentru că din câte știu dacă fac ceea ce le spune ea să facă atunci vor dispărea și nu își doresc deloc asta. Iar Otonashi li se alătură, după ce se gândește un pic la asta.
Știu că poate sună foarte ciudat din rezumatul pe care i l-am făcut eu, și mie mi s-a părut la fel când am citit rezumatul lui pe un alt site, dar este mult, mult mai mișto decât sună. Credeți-mă. 
Atunci când m-am apucat de el, am făcut-o pentru că cineva l-a recomandat, dar și pentru că e destul de scurt, are treisprezece episoade. Iar acum că l-am terminat, ceea ce s-a întâmplat acum vreo două zile, mi-aș dori să fi fost puțin mai lung. 
Personajele, cele din respectivul grup în care intră Otonashi, mi-au plăcut foarte mult, toate. Sunt amuzanți, mai mereu veseli, plini de viață, ceea ce e poate puțin ciudat de zis având în vedere că sunt morți, dar exact așa par. Se ciondănesc, se mai ceartă, se mai bat unii cu alții, dar la final sunt niște prieteni foarte buni. Partea tristă aici e reprezentată de poveștile lor de viață, despre care nu voi spune nimic, pentru că am zis că nu vor fi spoilere. 
De asemenea, în timp ce mă uitam, m-a surprins de foarte multe ori, pentru că eram convinsă că totul se va petrece într-un anumit fel și nu a fost deloc așa. Iar asta chiar mi-a plăcut, nu a fost deloc previzibil.
În cele din urmă, eu cred că e un anime foarte bun, cu tot cu micile lui defecte, că doar nimeni nu e perfect, și cu toate acele lucruri triste din el. Pentru că, până la urmă, transmite multe mesaje despre prietenie, iubire, încredere, curaj, și altele. 
Eu cred că merită să-i dați o șansă, dacă vă plac animeurile și dacă nu vă deranjează lucrurile mai triste.

Comentarii

  1. Imi plac anime-urile. Uite la asta nu m-am uitat, desi pare cunoscut. Cand voi avea un net mai bun, sper sa pot sa le vizionez...pentru ca mai am cateva ramase pe mai tarziu.

    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să-ți placă.

      O zi faină și ție :)

      Ștergere
  2. Leontina, scuze intarzierea. Iti voi raspunde si pe blogul tau (asa cum fac acuma :P) ca sa fiu sigura ca vei vedea raspunsul.

    In facultate, impreuna cu 2 prieteni buni (frate si sora) organizam maratoane de vizionat filme si anime-uri... in weekenduri, desigur ...la un moment dat, aratam ca niste zombi cu zambete largi pe fata - stiu, o contradictie in termeni "zombi" si "zambet" :D

    Ca sa amintesc numai cateva: Romeo × Juliet (cu Neo Verona - foarte interesant, mai ales ca Juliet nu mai este asa de neajutorata cum a creat-o Shakespeare), Highschool of the Dead (putin ciudat), Full Metal Panic! si Fullmetal Alchemist (toate trei nu prea merg de vazut pentru copii, ci mai mult pentru cei peste o anumita varsta), Vampire Knight si Vampire Knight Guilty, Ouran High School Host Club - unul dintre cele mai haioase anime-uri vazute vreodata, foarte fain si inteligent facut.

    O seara buna si ne mai auzim! Pupici multi :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu