"Jurnalul unei iubiri" de Nicholas Sparks

Știu că mi-am propus de ceva timp să citesc cartea asta, dar dintr-un anumit motiv prima dată când am încercat nu mi-a captat atenția și am renunțat la ea. Dar acum am reușit să o citesc.
Recunosc că mă așteptam la cu totul altceva, deși cunoșteam puțin finalul poveștii pentru că am văzut finalul filmului la un moment dat. Știam de asemenea că mulți consideră Jurnalul unei iubiri ca fiind una din cele mai bune cărți scrise de el. Nu e favorita mea dintre cărțile acestui autor pe care le-am citit până acum, dar mi-a plăcut totuși.
Deci, cartea prezintă povestea de dragoste dintre Noah și Allie. Ei se întâlnesc pentru prima dată într-o vară, pe vremea când erau doar niște adolescenți și se îndrăgostesc unul de celălalt, dar cum nu fac parte din aceeași clasă socială, părinții lui Allie nu sunt de acord ca relația ei cu Noah să fie una foarte serioasă. Apoi, peste paisprezece ani, aceștia se reîntâlnesc și descoperă că sunt încă îndrăgostiți unul de altul, doar că Allie este acum logodită și va trebui să ia o decizie. Decizie care nu este deloc ușoară și să aleagă între Noah și logodnicul ei.
Recunosc că povestea în sine este oarecum previzibilă, dar în cele din urmă mesajul pe care-l transmite întreaga carte, și modul în care o face, a făcut să-mi placă Jurnalul unei iubiri. Pentru că este vorba despre iubire și cum aceasta poate învinge uneori și cele mai dificile obstacole și despre cum cineva poate găsi în el însuși puterea de a rezista și a continua să spere, împotriva tuturor lucrurilor, atunci când chiar iubește pe cineva. Cel puțin eu asta am scos din povestea asta. Și mi se pare un mesaj foarte frumos, iar datorită acestui lucru cartea asta mi-a plăcut destul de mult. Și, ca de obicei, că doar na, la un moment dat mi-au dat lacrimile. Sunt câțiva autori la ale căror cărți știu sigur că voi plânge puțin la un moment dat, iar Sparks este unul dintre ei.
Nu este cea mai impresionantă poveste, din punctul meu de vedere, dar este una drăguță, emoționantă chiar, iar dacă vă plac poveștile extrem de romantice, așa ca mine, sau sunteți fani ai lui Nicholas Sparks, eu una vă recomand această carte.

Comentarii