duminică, 28 iulie 2013

Leapșă - Shine on!

1. Pune imaginea pe blogul tău.
2. Menționează persoana care te-a nominalizat.
Mulțumesc Chucky  :*

3. Spune 7 lucruri despre tine.
1. Scrisul e un hobby care m-a ținut mai mult decât am crezut. 
2. Sunt o persoană foarte nehotărâtă.
3. Ultimele câteva cărți pe care le-am citit, 3 sau 4, m-au dezamăgit, deci cheful meu de citit s-a cam dus pe apa sâmbetei momentan, cel puțin până voi găsi o carte care chiar îmi va plăcea. Dacă aveți sugestii, mi-ar plăcea să le aud.
4. Când eram în generală, am fost mare fană WITCH, am aproape toate revistele, am avut cam toate cărțile legate de serie care au apărut la noi și am văzut și desenul animat.
5. Nu mă machiez decât la ocazii speciale.
6. Am purtat lentile de contact o vreme, dar în ultimul timp nu am mai făcut-o.
7. Nu îmi pot închipui viața fără muzică.

4. Nominalizează 15 persoane.
SabryyLaurentzyuAdryGhandi Effy MuffinsteinAlexandra AliCoriRoxana, și oricine nu a făcut-o încă, dar ar vrea. Cred că mulți deja au făcut-o și nu aș vrea să nominalizez pe cineva care deja a făcut-o.

9 comentarii:

  1. mersi de leapsaaaa :3 si eu am fost fana WITCH :)) cat despre carti.. hmm, incearca orice din colectia Raftul Denisei de la Humanitas, au carti bune si interesante.

    zilele astea fac toate lepsele care le am restante :))
    un sfarsit de weekend fain!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai pentru ce :)
      Mulțumesc pentru propunere, o să mă uit să văd ce cărți au.

      Weekend fain și ție!

      Ștergere
  2. Îți recomand Mare Tranquillitatis. Foarte bună cartea :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit multe lucruri bune despre ea, chiar am zis că aș vrea să o citesc și eu :)

      Ștergere
  3. Multumesc frumos de nominalizare :D Punctele 5 si 7 - total de acord.... De citit, depinde si ce iti mai place: Andrea Cremer- Blestemul Lupilor si Umbra Noptii (interesante) si ceva mai cu arta este Javier Sierra - Cina secreta (mi-a placut la nebunie!!!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai pentru ce :D Mulțumesc pentru propuneri, cred că de Blestemul lupilor am mai auzit, deși nu sunt sigură.

      Ștergere
  4. Te invit la Book Friends Challenge pe blogul meu http://romanceofpages.blogspot.ro/2013/07/un-book-blog-challenge-pe-blogul-meu.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Drăguță postare! Mă regăsesc cam în toate subpunctele, mai puțin 6. Și eu am fost și încă sunt mare fană WITCH, doar că nu am reușit să pun mâna pe toate cărțile și revistele. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult! :) Iti recomand cartile lui Carlos Ruiz Zafon, sigur iti vor trezi pofta de lectura!

    RăspundețiȘtergere