Lie to me

Acesta e un serial care mi-a fost recomandat și am decis să-i acord o șansă. Și mă bucur că am făcut-o, momentan.
Personajul principal este doctorul Cal Lightman. El a făcut multe studii cu privire la expresii și alte asemenea, iar acum, uitându-se cu atenție la chipul și la limbajul corpului al unei persoane, el poate spune dacă aceasta minte sau nu. Iar din acest motiv, el, împreună cu alți membri ai companiei lui, The Lightman Group, sunt angajați de către poliție sau FBI pentru a rezolva diverse cazuri.
Trebuie să spun că toată metoda în care doctorul Lightman și ceilalți investighează mi s-a părut încă de la început foarte interesantă, e prima dată când văd așa ceva. Și mai trebuie să spun că îmi plac serialele polițiste, ca și cărțile de altfel, pentru că îmi place să văd cum se investighează, iar eu nu îmi pot da seama niciodată cine e făptașul dinainte.
Personajele mi se par destul de simpatice, deși Lightman poate fi puțin nesuferit uneori, dar pentru niște motive destul de bune. Cred că personajul meu preferat până acum este Locker, care lucrează pentru Lightman și care, pe lângă faptul că arată drăguț, nu se poate abține să nu spună cam tot ce îi trece prin cap. Mi se pare un personaj extrem de simpatic.
Am terminat ieri primul sezon, și, deși îmi place, a ajuns într-un punct în care eu am nevoie de o mică pauză înainte de a continua cu sezonul al doilea. Ca să fiu mai exactă, asta are legătură cu un episod ceva mai dramatic, la care încă nu înțeleg cum de am rezistat să mă uit până la final. Sper doar să nu devină mai dramatic de atât, pentru că nu aș vrea să renunț la el, chiar îmi place.
Momentan chiar îmi doresc să-l continui, pentru că sunt curioasă ce se va întâmpla mai departe, mai ales că episoadele sunt oarecum legate între ele, din punctul de vedere al relațiilor dintre personaje cel puțin, și aș vrea să văd cum vor mai evolua ele în continuare. 

Comentarii

Trimiteți un comentariu