sâmbătă, 13 iulie 2013

Maraton de lectură: ziua 6

Am terminat de citit ultimele pagini din Mărturia de Anita Shreve și mă mir că nu am abandonat-o definitiv pe undeva pe parcurs. Mai multe explicații voi da în recenzie.
După aceea am citit Jurnalul unei iubiri de Nicholas Sparks, pe care am terminat-o, pentru că este o carte destul de scurtă, are sub 200 de pagini.
Pagini citite azi: 249
63 pg - Mărturia de Anita Shreve
186 pg - Jurnalul unei iubiri de Nicholas Sparks
Pagini citite în total: 1197
Cărţi terminate: 4

2 comentarii:

  1. Te admir ca reusesti sa citesti atat de mult intr-o singura zi:D Probabil ca nici nu faci nimic altceva in fara de asta:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărul e că săptămâna asta nu prea am făcut nimic altceva în afară de citit, altfel nu citeam mai mult de 100 de pagini pe zi.

      Ștergere