Maraton de lectură: ziua 7

Azi a fost ultima zi a maratonului și, deși mi-am zis că voi citi cât de mult pot în săptămâna asta, astăzi nu am citit nimic, niciun rând, nada, zero. Pentru că pur și simplu nu am mai putut și am zis de la început că nu mă voi forța să citesc, pentru că dacă aș fi făcut-o, după aceea cititul nu ar mai fi avut niciun haz și chiar nu am vrut să ajung acolo. Mi-am zis de la bun început că mai bine nu citesc nimic decât să mă forțez să o fac.
Și nu sunt dezamăgită, sau ceva, pentru că azi nu am citit, pentru că săptămâna asta am citit mai mult decât am crezut că ar fi posibil să o fac, iar eu sunt destul de mândră de mine, în cele din urmă.
Deci, cum nu am ce altceva să vă zic astăzi, am decis să fac o postare în care să spun câte pagini am citit per total în acest maraton, câte cărți și să vă arăt copertele lor.

Pagini citite în total: 1197
Cărţi terminate: 4
Spell Bound de Rachel Hawkins - Recenzia
Arthur și piatra magică de Kevin Crossley-Holland - Recenzia
Mărturia de Anita Shreve
Jurnalul unei iubiri de Nicholas Sparks


Pentru ultimele două cărți nu am postat încă recenziile, dar ele vor apărea pe blog zilele acestea. 
Nu mai știu ce să zic. Sunt mulțumită de numărul de pagini pe care l-am citit, mi-am depășit propriile așteptări. Nu aș fi crezut că aș putea să ajung la numărul de 1000 de pagini citite, darămite să-l și depășesc.
În cele din urmă, mă bucur că am participat la acest maraton. A fost distractiv, am aflat cam cât de mult pot eu citi într-o săptămână, în condițiile în care nu prea fac nimic altceva, și apoi am mai redus puțin și din teancul de cărți pe care îmi doream să le citesc de o vreme. 

Comentarii

  1. Clar te-ai pus pe citit! Si mie mi-a placut maratonul :)
    Ai o leapsa de la mine: http://alexandraslibrary.blogspot.ro/2013/07/leapsa-cu-elementele-naturii.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie mi-a plăcut :)
      Mulțumesc pentru leapșă, o voi face curând :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu