miercuri, 3 iulie 2013

Maraton de lectură

Asta a fost ideea lui Larisa Papy, al cărei blog este Some books are to be tasted.
Ideea e simplă: o săptămână dedicată în mod special cititului, pentru că și așa pe toți ne cam apucă lenea în vacanța de vară, iar în felul ăsta vom citi mai mult într-o anumită perioadă de timp și vom diminua din lista de cărți încă necitite pe care fiecare o are. Ideea e foarte drăguță, zic eu.

Durata: 8 iulie 2013 - 14 iulie 2013

Cine dorește să participe nu trebuie decât să posteze despre asta pe blog și să-i lase linkul postării lui Larisa Papy. Dacă doriți mai multe detalii despre asta, găsiți aici.
Eu una particip cu siguranță!

6 comentarii:

  1. Ma bucur ca te-ai hotarat sa participi! Sper sa ne distram si sa micsoram teancu de carti... Si sa nu vina lenea peste noi in saptamana aia:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e iulie? :-? Iunie a cam trecut deja.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A, ba da, nici nu am observat :)) Da, e iulie. O literă diferență, eu am citit iulie de fiecare dată :))

      Ștergere