duminică, 21 iulie 2013

Nou la mine în bibliotecă(12)

Deci, cărțile de mai jos au fost cumpărate pur și simplu pentru faptul că ultima dată când am fost în Real pentru acestea și altele exista o ofertă, prețul lor a fost unul destul de șocant de mic pentru mine, și mi-am zis că dacă nici la un asemenea preț nu le iau, atunci nu o voi face niciodată. 
Nu am auzit de niciunul din autorii acestor cărți, dar am citit pe spate că sunt cărți polițiste, subiectul suna interesant, iar la prețul ăsta a trebuit, pur și simplu.
ura de Anne Holt
prime-time de Liza Marklund
al patrulea de Kjell Ola Dahl

6 comentarii:

  1. Hmm.. Interesant. Eu am extrem de multe carti de citit, deci nu cred ca o sa-mi mai iau vreo carte pentru foarte muuult timp. Spor la citit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Da, și eu am suficiente cărți necitite, dar am momente când nu mă pot abține :))

      Ștergere
  2. Ii <3 Dragut :) Lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am auzit că sunt foarte bune cărţile din Seria Neagră. Am primit şi eu Prinţesa Gheţurilor, dar cred că a pe undeva în dulap că n-o mai găsesc. =)) Lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit si eu carti din seria asta (nici una dintre cele pe care le-ai luat) si mi-au placut!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Stii, mi se pare interesant cum tot adunam carti, cat mai multe, dar daca am avea si timpul necesar penttru a le citi pe toate .....Si eu fac la fel: inca am carti necitite in biblioteca... multe, plus ca am mai primit 2 cadou chiar azi :D Abia astept sa ma apuc sa le devorez :D Cele politiste imi plac mult!

    Noapte buna si somn usor!

    RăspundețiȘtergere