sâmbătă, 6 iulie 2013

Trend-uri pe internet

Pentru că pe internet au apărut tot felul de trend-uri de-a lungul timpului, unele mai ciudate ca altele, m-am gândit să fac și eu un post despre ele, asta după ce am văzut ceea ce circulă pe youtube mai nou. 
Trend-urile de mai jos nu sunt aranjate în vreo ordine anume.

1. Gangnam style
Ok, cred că nu trebuie să zic prea multe aici, pentru că stilul ăsta de dans e destul de cunoscut. Ce pot să zic? De când l-am văzut prima dată am zis că e unul din cele mai ciudate și proaste dansuri pe care le-am văzut vreodată. Recunosc că mi s-a părut amuzant, în anumite situații în care îl dansau anumite persoane, dar tot mi se pare un dans groaznic.
2. Funia invizibilă
Nu știu câți ați auzit despre asta, dar dacă nu ați auzit chestia asta se desfășoară cam așa: două persoane se prefac că întind o sfoară, într-o zonă pe unde circulă lumea, normal, de la un capăt la altul al drumului, iar apoi trecătorii, crezând că acolo se află într-adevăr o sfoară, o ocolesc, sau trec peste ea, cu toate că de fapt nu e nimic acolo. Dar multe persoane chiar nu își dau seama. Asta mi s-a părut o idee destul de amuzantă, dar după un timp își pierde din farmec.
3. Planking
Chestia asta nu cred că o să o înțeleg vreodată și ca atare nu știu să o explic exact. Se pare că oamenii ăștia se prefac a fi niște scânduri. Nu pot să pricep ce anume li se părea oamenilor atât de interesant, încât chiar să facă așa ceva.
4. Harlem shake
Și ăsta cred că e foarte cunoscut. Adică videoclipurile alea de 30 de secunde în care unii se zbenguiesc, că nu pot să zic că dansează, în fața unei camere, purtând măști sau îmbrăcați ciudat. Asta a avut un super succes, încât și o echipă de știri a făcut-o la un moment dat.
5. Owling
Unde oamenii se cațără pe diverse chestii și se prefac a fi bufnițe, stând în poziția respectivă. Nici pe asta nu o pot înțelege, dar în fine, vă las să vedeți singuri.
6. Brooming
Asta e ultima chestie peste care am dat pe youtube. Unora li s-a părut interesant să se prefacă că zboară pe mături, iar apoi alții i-au imitat și uite așa a luat naștere și acest nou și foarte ciudat trend, din punctul meu de vedere. Deși recunosc că am râs vreo juma' de oră după ce am văzut pentru prima dată un astfel de clip.

Nici nu știu ce să mai zic. Parcă fiecare nou trend e și mai ciudat decât precedentul. Unii chiar au imaginație, sau pur și simplu se plictisesc. 
Cam astea ar fi trend-urile pe care eu le-am observat și care mi-au atras atenția. Sper că v-ați distrat, măcar puțin :))

Un comentariu:

  1. Ohh, vreau și eu să zbor pe o mătură. Ultimul clip a trezit vrăjitoarea din mine. :))

    RăspundețiȘtergere