Imax 3D(?) + Nou la mine în bibliotecă(13)

Pentru că m-am convins singură până acum că filmele cu multe efecte speciale bune merită văzute în Imax pentru că este o cu totul altă experiență, am decis să văd și Elysium în acest format, pentru că din trailer suna interesant și am aflat și eu din întâmplare că se întâmpla să fie în Imax. Iar atunci când am văzut asta m-am gândit, în logica tuturor evenimentelor, că va fi 3D, nu? Nu! Am ajuns acolo, am cumpărat biletele, m-am mai plimbat prin Afi, că mai aveam timp, și apoi să văd filmul. Am fost un pic confuză când am aflat de la cel pe care l-am întrebat că filmul e 2D, confuză fiind că nu primeam ochelarii. Mda... Dar plătisem deja biletele, ecranul e oricum imens, deci m-am gândit că eh asta e, se putea și mai rău.
Iar la finalul filmului am ajuns la concluzia că a fost mai bine că nu a fost în 3D, că îmi lăsam sufletul pe acolo :)) O să explic mai multe în recenzia filmului, care va apărea pe blog în curând. 

Daaaar, ceva bun tot a ieșit din toată experiența asta, și anume că am găsit în sfârșit volumul al doilea din Trilogia Arthur pe care îl caut cam de când am terminat primul volum, dar, ori nu mai era în stoc, ori, pe unicul site pe care am găsit această carte, mi se părea prea scump. Iar acum am găsit-o în sfârșit la un stand Nemira din Afi cu 10 lei, nici nu am stat pe gânduri când am văzut-o. Aș fi luat și volumul trei, dar mi se părea scump, iar banii mei sunt destul de puțini acum, deci am zis că mai bine aștept, că sigur se va ieftini și ea la un moment dat.
La răscruce de Kevin Crossley-Holland
Imediat ce îmi va reveni cheful de citit voi ajunge și la ea.

Comentarii

  1. Lectură plăcută! :D
    Foarte frumoasă nuanţa de albastru a coperţii :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc :D
      Și mie îmi place mult nuanța coperții, e mai drăguță decât prima.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu