miercuri, 28 august 2013

Kick-ass 1&2

Voi scrie despre ambele filme într-o singură postare, fără spoilere pe cât posibil, pentru că le-am văzut recent pe amândouă, și e și mai simplu așa.
Deci, în Kick-ass, îl avem pe Dave, care are o poveste de viață normală, nu i se întâmplă nicio tragedie, sau ceva asemănător, pentru a-l convinge că trebuie să devină un super-erou. Nu. El decide să încerce în special din cauza benzilor desenate, și pentru că se întreabă la un moment dat cum de nimeni nu a mai încercat până atunci să devină unul. Așa că, se decide să fie el primul. Cred că este destul de evident că unui tocilar care ia brusc decizia de a deveni un super-erou nu îi poate merge bine deloc la început, mai ales că habar nu are cum stă toată treaba cu super-eroii în realitate. Iar asta creează niște situații destul de amuzante.
Iar totul se complică pentru el, atunci când o bandă care vindea droguri ilegal îl confundă pe el, cum ajunsese destul de cunoscut, cu cel care le fura marfa și care le mai și omora din oameni.
Filmul ăsta chiar mi-a plăcut mult mai mult decât m-am așteptat. A fost puțin confuz la început, aici mă refer la două personaje care apar și pe poster, anume Hit-girl și Big-daddy, dar totul este explicat, iar până la final chiar a ajuns să îmi placă. A avut câteva chestii care m-au impresionat în mod plăcut, deși nu m-aș fi așteptat.
Acum, Kick-ass 2. Mie mi s-a părut cam la fel ca primul, adică nu a fost mai prost decât el, a avut, zic eu, aceeași calitate, ceea ce mă bucură, pentru că eu mă așteptam să fie dezamăgitor, pentru că, na, e un sequel, iar ele tind să fie dezamăgitoare. Din fericire, nu a fost cazul și aici.
Acțiunea din filmul ăsta e poate ceva mai prezentă decât în primul, iar acum, datorită inspirației pe care a reprezentat-o Kick-ass, multe alte persoane au început să se costumeze, să își găsească  diverse nume și să facă pe super-eroii. În același timp, Kick-ass și Hit-girl, decid să își trăiască viețile normal, mai mult Hit-girl, după ce îi promite celui care are grijă de ea acum. Și degeaba încearcă Dave să o facă să se răzgândească.
Dar ceea ce Dave nu știe, este că cineva vrea să se răzbune pe el pentru ceva ce a făcut în primul film, iar de aici totul o ia razna, mai mult sau mai puțin.
Ceea ce mi-a plăcut cel mai mult la filmul ăsta, a fost cred toată ideea cu cele două tabere, cea a eroilor și cea a personajelor negative. Nu eram eu foarte sigură ce va ieși din toată combinația asta, dar chiar mi-a plăcut.
Comedia a existat și în filmul ăsta, am râs chiar bine de mai multe ori. Mi-a plăcut și acțiunea și de Hit-girl, oricum ea e cel mai tare personaj din filmele astea după părerea mea, dar nici Kick-ass nu a dezamăgit. Chiar mi s-a părut mai bun în ceea ce făcea față de primul film.
Singura chestie care m-a cam deranjat la filmul ăsta, al doilea, a fost că l-au scos cam repede pe Jim Carrey și personajul lui din film, și chiar îmi plăcea de el. Dar, în afară de asta, chiar a fost foarte drăguț făcut.
E drept că ambele filme au câteva chestii care sunt previzibile, dar pe de altă parte, dacă acele lucruri nu s-ar fi întâmplat, poate că nu mi-ar mai fi plăcut atât de mult. Și astea sunt unele din puținele filme unde sângele chiar nu m-a deranjat. Bine, e comedie, în parte, deci a avut și asta un rol.
Deci eu recomand filmele astea, au și acțiune și comedie și puțină dramă pe ici pe colo, dar nu prea multă. Adică, dacă vă plac filmele cu super-eroi, eu zic că vă vor plăcea și astea două.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu