joi, 1 august 2013

Provocarea verii #1

1. Cum ar trebui să fie cartea ideală pentru vară? Ar trebui să fie simplă și ușor de citit, sau dimpotrivă, întortocheată și provocatoare? (Poți da și exemple de cărți pe care le consideri „de vară”) 

Hmmm, păi răspunsul la această întrebare e că depinde de starea mea de spirit și de chef. Dar, tot gândindu-mă la asta, mi-am dat seama că eu vara tind să citesc mai mult cărți care necesită mai multă atenție din partea mea, povești mai întortocheate ca să zic așa. Am găsit că vara, de cele mai multe ori, eu citesc mult fantasy și SF, sau thriller ori polițiste, în orice caz cărți care trebuie să mă facă să mă gândesc la tot felul de posibilități și să mă întreb mereu ce anume se va întâmpla în continuare. Ceva care să mă țină cu sufletul la gură. 
Motivul pentru asta e că în timpul facultății, când trebuie să mai și învăț, nu îmi permit atât de mult timp pentru a citit, iar atunci prefer cărțile mai ușoare, care să mă ajute să mă relaxez după cursuri și seminarii și teste.
Un exemplu de serie pe care am început-o vara trecută, care îmi vine acum în minte, este Delirium de Lauren Oliver. Sau Hex Hall de Rachel Hawkins, serie pe care am terminat-o vara aceasta, deși primul volum l-am citit acum ceva timp. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu