Provocarea verii #12

12. Povestește-ne despre vara ta preferată.

Ar fi atât de multe de zis, dar voi încerca să nu exagerez :))
Vara mea preferată, de până acum, s-a petrecut acum doi ani. Am fost un grup mai mare și am petrecut un timp în Austria și celălalt în Franța. Aia pentru mine rămâne cea mai memorabilă vacanță în primul rând pentru că în două săptămâni ne-am plimbat atât de mult și am văzut atât de multe încât atunci când ne-am întors aveam impresia că  a trecut cel puțin o lună. În vacanța aceea am vizitat Schombrun și grădina zoologică de acolo, care a fost mult mai impresionantă decât castelul în sine,  am intrat într-o mină de sare, interesant de altfel, am vizitat un muzeu al jucăriilor care mie cel puțin mi s-a părut super, am mai văzut două castele destul de frumoase, deși a cam plouat în ziua aceea, dar am trecut peste, am hrănit lebede și am avut ocazia de a vedea niște rățuște care stăteau și se uitau la un tip care mânca un sandviș pe o bancă, doar doar or primi și ele ceva, am intrat și într-un muzeu de fluturi(da, fluturi) și erau atât de mulți și atât de diverși colorați, erau superbi, plus că unul s-a așezat pe lentila ochelarilor mamei mele, și am ajuns la parcul de distracții Europa Park, iar aia a fost de departe cea mai tare zi din toată acea vacanță, pentru mine și fratimiu cel puțin, iar după eram atât de obosiți, de parcă ne-ar fi bătut cineva :)) Am mai vizitat și un orășel care parcă era desprins din niște desene animate, nici nu pot să descriu, dar mi s-a părut foarte drăguț.
Aș mai continua, dar cred că deja v-ați plictisit :)) Nu cred că vreo altă vacanță o va depăși pe aceea foarte curând oricum.

Comentarii