Provocarea verii #3

3. Dacă ar fi să recomanzi un film perfect pentru o zi toridă de vară, care ar fi acela și de ce? (Eventual, spune-ne și câteva cuvinte despre acțiunea filmului)

Film pentru vară. Hmm... Păi, eu dacă ar fi să aleg, atunci aș alege ori comedii romantice ori animații, pentru că astea mi se par mie cele mai potrivite vara. De ales un singur film pe care să-l recomand va fi destul de greu, pentru că sunt multe care mi s-au părut foarte drăguțe, dar voi încerca totuși să aleg unul singur.
...
Ok, nu pot să aleg unul singur, e prea greu :)) Deci, eu vă voi recomanda o serie de filme, și anume Ice Age. Filmele astea devin din ce în ce mai bune cu fiecare nouă parte adăugată seriei, iar eu cred că oricui i-ar plăcea. 
Dacă vreți să știți mai multe despre ele, eu am vorbit la un moment dat despre fiecare aiciaiciaici și aici

Comentarii

  1. Sunt drăguțe și amuzante și stupid de simpatice :)) Sid e cel mai tare dintre toți :3

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu