miercuri, 7 august 2013

Provocarea verii #4

4. Cu toții am auzit expresia „iubire de-o vară”. Dacă ai putea să trăiești o astfel de poveste scurtă și intensă cu un personaj dintr-o carte/film, pe cine ai alege și de ce? 

Ăăăăh...
Încă de când am văzut întrebarea de mai sus am fost convinsă că îmi va fi greu să îi găsesc un răspuns, asta dacă voi reuși să găsesc unul, evident. Asta pentru că eu nu prea cred că vreun băiat din vreo carte/serial chiar s-ar potrivi pentru mine, nu că aș avea eu vreo astfel de experiență, dar na, asta e părerea mea.
Și, totuși, după ce am stat și m-am gândit muuult la asta, nu îmi vine decât un singur personaj în minte și anume Alex din trilogia Delirium. L-am ales în primul rând pentru că e unul din puținii băieți din cărți care chiar mi-au rămas în minte, asta deși de obicei după ce termin o carte/serie, și trec la următoarea, cam uit de personajele din ea și îmi concentrez atenția pe cele noi. Și pentru că e pur și simplu... păi, Alex, cei care au citit cartea vor înțelege cu siguranță, că eu habar nu am cum să explic, oricât de mult mi-aș stoarce creierul. :))

2 comentarii:

  1. N-am citit Deliriuum -_- Zău că vreau să citesc seria dar pur și simplu nu-mi găsesc timpul necesar :)) Dacă îl cheamă Alex, deja îmi place de el :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie să o citești, e foarte bună seria! Iar Alex cu siguranță o să îți placă :D

      Ștergere