vineri, 9 august 2013

Provocarea verii #5

5. Îți poți imagina o lume fără vară? Exersează-ți talentul scriitoricesc și descrie-o în câteva rânduri. 

O lume fără vară... Mi s-ar părea trist, mai ales că vara e anotimpul meu preferat. Asta în parte și pentru că eu sunt destul de friguroasă de felul meu, iar, cel puțin iarna, eu sunt mai tot timpul înghețată, mai ales mâinile. Îmi place și iarna, pentru schi și Crăciun, dar altfel prefer anotimpurile calde. 
Am tot întors ideea asta pe toate părțile, dar mintea mea pur și simplu nu poate concepe o lume unde vara nu există, ca anotimp. Pur și simplu nu îmi pot închipui, nici măcar așa, ca idee teoretică. Adică, fără căldura asta, fără bronzat la soare, fără plajă și alte asemenea? Cred că aceea ar fi o lume foarte tristă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu