duminică, 11 august 2013

Provocarea verii #7

7. Dacă ai putea petrece o vară în alt timp, când ai vrea să mergi? 

Uff, asta chiar e o întrebare grea, pentru că nu prea mă gândesc la genul ăsta de chestii. Dar atunci când o fac, mă gândesc de cele mai multe ori la viitor, pentru despre trecut am învățat li nu aș vrea să mă întorc acolo. Eu sunt mai interesată de viitor, iar asta se poate datora și faptului că am citit câteva distopii până acum, iar viitorul în ele nu arată foarte bine și mi-ar plăcea să cred că nu va fi chiar așa rău. 
Cred că ar fi interesant, pentru mine, dacă aș petrece o vară care ar avea loc la vreo 50 de ani în viitor, să văd cum au evoluat lucrurile, în bine sau în rău, și aș mai fi curioasă de tehnologia care va exista atunci.

Un comentariu:

  1. Şi eu aş încerca să merg în viitor:-? Ar fi interesant, deşi aş vrea să merg să văd cum eram când eram mică, adică să văd cu ochii mei nu doar să-mi spună ceilalţi.

    RăspundețiȘtergere