joi, 15 august 2013

Provocarea verii #9

9. Ce cărți nu vor lipsi din bagajul tău pentru vara asta?

Ăhh, păi toate cele de pe kindle în principiu pentru că pe el îl car peste tot cu mine. Și am destule cărți pe el, dar le voi numi pe cele pe care aș vrea să le citesc în viitorul apropiat. Ele a fi: ultimele două volume din seria Moștenirea de Christopher Paolini; seria Cântec de gheață și foc de George R.R. Martin - e drept că mă sperie un pic dimensiunea lor, dar nu am de gând să renunț doar din cauza asta; celelalte două volume din trilogia Heist Society de Ally Carter; trilogia Culorile dragostei de Kerstin Gier, pentru că îmi place mult felul în care scrie. Și ar mai fi și alte cărți, în special din genul SF și fantasy, dar ar ieși o listă destul de lungă de titluri, deci mai bine mă opresc aici :))

2 comentarii: