sâmbătă, 10 august 2013

RED 2

Și când mă gândesc că nu mai aveam chef să-l văd... Noroc cu fratimiu care m-a bătut la cap, altfel ratam un film cu adevărat haios. Am râs de la început până la sfârșit.
În acest film, Frank și Marvin sunt acuzați de a fi teroriști după ce un document strict secret ajunge pe internet, document care vorbește despre o operațiune numită Nightshade, la care cei doi ar fi participat și care nu s-ar fi încheiat foarte bine. De asemenea, acum Frank își face multe griji pentru prietena lui, Sarah, care insistă să-i însoțească, deși nu a mai trecut niciodată prin așa ceva. Bine, a trecut prin niște chestii în RED, dar aici are un rol mai important. Iar faptul că Marvin insistă să îi dea arme și să o învețe tot felul de chestii nu îl încântă deloc pe Frank. Și lucrurile se complică, pentru că acum nu doar CIA-ul și MI6-ul sunt pe urmele lor, dar și unul din cei mai buni asasini din lume, anume Han Cho Bai.
În filmul ăsta, pe lângă acel asasin și ceilalți care îi urmăresc pe Frank și prietenii lui, mai apare și o altă veche cunoștință de-a lui Frank, doctorul Bailey, jucat de Anthony Hopkins. Iar el e unul din cele mai trăznite și mai tari personaje din filmul ăsta. Bine, mă cam așteptam la asta, doar e Anthony Hopkins, dar personajul lui a fost mult mai important decât mă gândeam eu că va fi. Iar povestea lui, și rolul pe care l-a avut în acea operațiune Nightshade chiar m-au luat prin surprindere.
Și dacă tot vorbesc de personaje, trebuie să zic ceva și despre acel asasin, că doar na. Nu știu la ce mă așteptam să se întâmple cu el, dar ceea ce s-a petrecut de fapt chiar mi s-a părut tare. E un tip foarte bun la ceea ce face, iar scenele în care apărea el, hotărât să-l ucidă pe Frank mi s-au părut chiar tari, și haioase din anumite puncte de vedere.
În continuare, am rămas la părerea mea că Marvin face tot filmul. Dacă nu ar fi fost și el, atunci cu siguranță RED și RED 2 nu ar fi avut același farmec. Nu știu cum să explic, dar personajul ăsta e genial.
Și celelalte personaje sunt bune, dar întotdeauna vor fi unele care vor atrage mai mult atenția decât altele, iar pentru mine cele despre care am vorbit mai sus mi-au plăcut cel mai mult.
Filmul ăsta mi s-a părut la fel de bun ca primul, cel puțin. E genul acela de film plin de acțiune și unde unii îi omoară pe alții, dar fac de asemenea ca tot filmul să fie extrem de haios. Și nici întorsăturile de situație nu au lipsit, au fost chiar mai multe decât m-am așteptat, dar pentru mine a fost ok. O singură chestie care s-a întâmplat pe la final pare un pic greu de crezut, dar având în vedere restul filmului, aceea poate fi ușor trecută cu vederea.
Recomand acest film tuturor, este numai bun dacă aveți chef să vă distrați.

2 comentarii:

  1. Perfect! Si eu vroiam sa il vad.... Acuma chiar ca il voi vedea.

    Weekend placut! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere