The Wolverine

Uh... de unde să încep? This was such a dissapointing movie!
Dar să vă fac un mic rezumat: Logan, care la un anumit punct în viața lui a decis că nu mai vrea să fie Wolverine, din motive destul de necunoscute mie, este contactat de către o Yukio, care a fost trimisă de către cea care a adoptat-o să îl găsească. Motivul este că respectivul este pe moarte și ar vrea să îi mulțumească lui Logan pentru faptul că i-a salvat viața în timpul bombardamentelor de la Nagasaki. Și ar vrea de asemenea să își ia rămas bun de la el. Doar că lucrurile iau o întorsătură destul de urâtă. Nu voi intra în detalii.
Ok, acum că am terminat cu asta, voi explica de ce anume nu mi-a plăcut deloc filmul ăsta, cu excepția unei singure scene, care chiar nu are cum să compenseze restul. Povestea în sine a fost atât de trasă de păr, că nu mi-a venit să cred. Și nu mă refer la nimic din rezumatul de mai sus, ci la ceea ce se întâmplă după. Pur și simplu s-au întâmplat atâtea chestii cam fără nicio legătură unele cu altele, doar pentru a ajunge la marea bătălie de la final, care chiar și ea a părut trasă de păr. Pentru că, în cele din urmă, am rămas cu mai multe întrebări decât răspunsuri. Iar ăsta e un alt motiv pentru care nu mi-a plăcut filmul. Au fost suficiente lucruri care au fost prea puțin explicate, iar altele nu au fost deloc. Iar alte chestii care s-au întâmplat pur și simplu nu au avut niciun sens. Spre exemplu(minor spoiler): e o tipă în filmul ăsta care e destul de puternică și periculoasă, iar la un moment dat unul din personaje încearcă să o taie cu o sabie de samurai, iar ea nu are nici măcar o zgârietură, dar, la final, e omorâtă de cineva care o strânge de gât. WTF? Seriously. Plus alte câteva elemente ale poveștii care nu au sens puse împreună cu ce s-a întâmplat mai devreme în același film.
Plus că nu pot să înțeleg de ce anume filmul ăsta este 3D. Nu are chiar nimic care să facă să merite acest 3D. Putea la fel de bine să fie în format digital, nu ar fi fost nicio diferență. 
La final, eu am rămas cu impresia că filmul ăsta a fost făcut doar pentru a îl mai vedea pe Wolverine bătând la tipi răi ca la fasole. Și ca să anunțe faptul că va mai urma un film din categoria X-men, care am aflat că va apărea în 2014.
Inițial nu am vrut să văd filmul ăsta, pentru că Origins m-a dezamăgit destul de mult, dar fratele meu a insistat și mai auzisem și că ăsta ar fi mai bun. Sadly, that wasn't true. Ăsta mi s-a părut mai prost decât Origins. În principiu din cauza poveștii și a detaliilor mult prea trase de păr. Există o limită pentru ceea ce eu sunt în stare de a trece cu vederea înainte ca totul să devină prea greu de crezut.
În concluzie, eu chiar nu recomand acest film. 

Comentarii

  1. Tu ai vazut trilogia de filme X-men? Pentru ca filmul asta o continua, asa ca multe chestii au legatura cu ce s-a intamplat acolo. Inclusiv motivul pentru care Logan nu mai vrea sa fie Wolverine.

    Nu vreau sa spun ca filmul nu are chestii trase de par, din punctul meu de vedere, pretextul e pur si simplu gresit comparativ cu povestea originala a lui Wolverine, dar eu alte chestii neexplicate sau explicate insuficient n-am gasit....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am văzut trilogia, am văzut doar filmul Woverine origins. Se poate ca din cauza asta să nu fi înțeles anumite chestii. Problema mea cu trilogia aceea, motivul pentru care nu am văzut-o, e că nu am înțeles niciodată în ce ordine ar trebui văzute filmele acelea, pentru că știu că ordinea în care au fost făcute, nu e neapărat ordinea cronologică în care lucrurile se întâmplă în ele. Încă nu sunt sigură dacă vreau să le văd, dar vreun sfat în legătură cu ordinea în care ar trebui vizionate ar fi foarte binevenit.

      Ștergere
    2. Cronologic, First Class e primul, apoi Origins, apoi trilogia (X-men, X2: X-men United si X-Men: The Last Stand), apoi The Wolverine, iar Days of Future Past (cel care iese anul viitor) va include calatorii in timp, deci are loc simultan in viitor si in trecut, dar ar trebui vazut ultimul.

      Cat despre ordine, Origins si First Class le poti vedea cand vrei, pentru ca practic nu au legatura cu nimic, au fast facute doar ca sa completeze trilogia, spunand povestile lui Logan, respectiv lui Xavier si Magneto de dinainte de X-men. Personal, eu recomand sa vezi intai trilogia, apoi (daca il suporti din nou) The Wolverine si apoi Origins si First Class.

      Si daca vrei sa vezi ceva cu adevarat dragut, cauta serialul de animatie X-men (asta -> http://en.wikipedia.org/wiki/X-Men_%28TV_series%29) Il dadeau cand eram eu mica pe Fox Kids si spune povestile celor din X-men mai bine decat orice film :D

      Ștergere
    3. Mulțumesc pentru sfat. Chiar eram curioasă să știu cum se leagă toate filmele astea între ele. :)

      Știu serialul acela de animație, știu că mă uitam și eu pe Fox Kids când eram mică, chiar mi-a plăcut. :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu