This is the end

Eh, da, uitați un film care nu se ia absolut deloc în serios. Bine, e o parodie în care actorii se joacă pe ei înșiși, mă cam așteptasem la asta. Într-un fel. 
Deci povestea dună cam așa: Jay Baruchel ajunge în Los Angeles și este întâmpinat de vechiul lui prieten, Seth Rogen, cu care va și locui împreună cât timp se va afla în acest oraș. Mai târziu în acceași zi, Seth îl duce pe Jay la petrecere din noua casă a lui James Franco, petrecere la care se află foarte multe celebrități. Tot în aceeași zi au loc niște evenimente foarte ciudate, și se ajunge repede la concluzia că avem de-a face cu apocalipsa. Dintre toți cei aflați la acea petrecere, doar câțiva mai rămân vii și împreună, anume cei din poster, și se refugiază în casa lui James Franco. Și trebuie cumva să supraviețuiască. 
Primul lucru care m-a surprins pe mine la acest film, și pe care l-am aflat la casa de bilete, este că e interzis celor sub optsprezece ani, ceea ce m-a lăsat puțin confuză, adică e o parodie, ce naiba? Mda. Dar după ce l-am văzut am înțeles motivul, nu îl voi spune aici, cine l-a văzut știe la ce mă refer. 
Anyway, chiar mi-a plăcut filmul ăsta, mai mult decât m-am așteptat. E drept că dintre toți acei actori care rămân împreună îl știu doar pe James Franco, dar a fost ok. 
Cum am zis, ăsta e un film care nu se ia deloc în serios și eu mi-am dat seama de asta cam de pe la momentul când au început toate cutremurele și când au rămas blocați în casă. Și mai tind să cred că actorii s-au distrat destul de mult filmând această minunată parodie. A fost mult mai amuzantă decât m-am așteptat să fie.
Un alt lucru care mi-a plăcut și la care nu mă așteptam, dat fiind faptul că este o parodie, a fost că  efectele speciale au fost chiar bune. Au fost câteva locuri în care nu au fost foarte bine făcute, dar în mare chiar au fost calumea. 
După Elysium, ăsta a fost exact genul de film de care aveam nevoie. E amuzant cam tot timpul, de la început, până la sfârșit. Deci, dacă vreți să vedeți o parodie bună, și vreți să distrați, eu vă recomand acest film. 

Comentarii