August wrap-up

Pentru că îmi plac mult genul ăsta de chestii, le văd mult pe youtube și mă uit la fiecare, și am văzut și pe câteva bloguri românești, am decis să fac și eu așa ceva. Am pus titlul original, pentru că îmi place cum sună și toate titlurile la care m-am putut gândi în română sunau puțin aiurea.
Așa, deci vă voi arăta ce am citit eu în luna august, ceea ce nu este prea mult, dar e mai bine decât nimic.

1) Eldest de Christopher Paolini, volumul doi din seria Moștenirea
Mi-a plăcut mult mai mult decât îmi aminteam. Recenzia aici.

2) Starters de Lissa Price
Nu am cuvinte să spun cât de muuult mi-a plăcut cartea asta și cât de mult vreau volumul doi!! Recenzia aici.

3) The great Gatsby de F. Scott Fitzgerald
Cartea m-a cam lăsat rece, nu mi-a plăcut, dar filmul mi s-a părut foarte bun. Recenzia aici.

4) La răscruce de Kevin Crossley-Holland
După primul volum, ăsta mi s-a părut dezamăgitor. E drept că nu l-am terminat, dar îl voi pune totuși aici, pentru că am citit mai mult de jumate din el. Recenzia aici.

5) Orele astrale ale omenirii de Stefan Sweig
Asta este o carte istorică care mi-a plăcut mult mai mult decât m-am așteptat. Recenzia aici.

Și cam asta ar fi. Dacă e să fiu corectă, am citit patru cărți, ceea ce nu știu dacă e puțin sau mult, pentru că eu nu țin socoteala de obicei, deși aș putea număra recenziile pe care le-am făcut. Oricum, nu prea am avut chef de citit, dar asta e. Poate o să am mai mult chef în septembrie.

Comentarii

  1. Eldest am citit si eu :D Acum sunt la volumul 3 din Eragon. Si Starters vreau sa o citesc; mi se pare foarte frumoasa coperta, dar are si un subiect interesant. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Starters e foarte bună :D Și eu trebuie să mă apuc curând de volumul trei, mi-am propus să termin seria anul ăsta, sper să mă și țin de asta.

      Ștergere
  2. Și eu cred că am citit cam tot atâtea cărți luna trecută. Trebuie neapărat să mă apuc de Marele Gatsby, și de Starters!

    RăspundețiȘtergere
  3. Uff.. Inca trebuie sa citesc al doilea volum din Eragon. Si eu am iubit Starters <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai avut ceva spor luna asta! Abia astept sa vad ce spui de "Brisingr" si de "Uncommon criminals", daca tot am vazut ca ai citit-o :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am apucat de Brisingr ieri, cred că îmi va lua ceva, că e o carte destul de mare, dar tot o termin până la urmă :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu