sâmbătă, 21 septembrie 2013

Nou la mine în bibliotecă(15)

Nu m-am putut abține și apoi chiar nu regret atunci când dau banii pe cărți. So:

Dublura de Tess Gerritsen
Am tot văzut-o pe ici pe colo și rezumatul chiar o face să sune interesant.
Sindromul de John Case
Bine, asta e de fapt luată pentru fratimiu, că am reușit să-l conving să citească(yay!) și am observat că îi plac thriller-ele. Dar precis o voi citi și eu, pentru că și asta sună interesant.
Saga dinastiei Romanov de Jean des Cars
Cum am terminat de citit Sissi, scrisă tot de el(recenzia zilele acestea) și mi-a plăcut cum a fost scrisă, am zis să o iau și pe asta, că tot am descoperit că îmi plac cărțile istorice. Iar niște membrii ai familiei Romanov apar și în Sissi și am devenit curioasă.
Nisipurile Sakkarei de Glenn Meade
Din nou, suna interesant din rezumat, plus că prețul mi s-a părut chiar acceptabil, având în vedere grosimea cărții și faptul că e cartonată. Deci mi-am zis de ce nu?

Și aveam chef de făcut poze, deci iată și poza tuturor cărților împreună.

Bine, știu că mai am destule pe kindle încă necitite, dar toate sunt în engleză, iar după un timp mai simt nevoia să citesc și în română și cărți fizice, ca să le zic așa, în lipsa unei exprimări mai bune. Oricum, știu că, mai devreme sau mai târziu, voi ajunge și la cele încă necitite, deci nu-i problemă.

2 comentarii:

  1. Frumoase achiziţii! Mă bucur că pe blogul tău întâlnesc şi voi întâlni recomandări în materie de cărţi istorice :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am descoperit recent că îmi plac cărțile istorice, deci vei mai vedea recenzii de genul pe aici :)

      Ștergere