luni, 9 septembrie 2013

Random thoughts

Că tot nu am mai făcut o astfel de postare de mult, cred că din prima sesiune, m-am gândit că acum e momentul, mai ales că ideea pentru postarea asta mi-a venit pe la două dimineața. So here goes nothing.

M-am apucat de Brisingr, volumul trei din seria Moștenirea de Paolini, că tot mi-am propus să o termin anul ăsta, că am început să o citesc prin clasa a cincea, iar ultimul volum a apărut la noi în 2012. Și am ajuns pe la 24% pe kindle și tot acolo sunt de câteva zile, că m-am tot plimbat pe ici pe colo. Sper să mă reapuce cheful de ea în curând, pentru că momentan chiar îmi place, și am depășit și partea care m-a făcut să renunț la carte prima dată când am vrut să o citesc. Credeam că asta se întâmplase mai pe la jumătatea cărții, dar se pare că nu ajunsesem prea departe.

Celălalt motiv pentru care nu am mai citit e reprezentat de faptul că m-am apucat de un desen animat, asta spre amuzamentul fratelui meu, care începuse să facă mișto de mine, but who cares? Decât filme cu 15 morți, 10 răniți, mai bine desene animate, nu? Se cheamă Danny Phantom, și l-am descoperit în urma postării ăsteia care mi-a apărut pe dashboard la un moment dat, anume asta. Și eu, ca o curioasă ce sunt, am căutat informații despre show și m-am uitat la primul episod, după care nu m-am mai putut opri. Thanks a lot tumblr!(*sarcasm, sort of*).
Am ajuns la sezonul doi și chiar îmi place cum evoluează povestea momentan, plus că premisa m-a atras din prima. Momentan, devine din ce în ce mai bun, sper să rămână așa până la final.
Și că tot vorbeam de desene animate, am observat că un mod foarte bun pentru mine de a găsi melodii drăguțe, e acela de a mă uita la amv-uri făcute despre showuri care îmi plac. Spre exemplu, mă uitam după amv-uri făcute pentru Magic Kaito, un anime cu un personaj care îmi place foarte mult, care e încă on-going, și apoi pentru Danny Phantom. Și am găsit următoarele:
   
Bine, acum faptul că melodia de la Magic Kaito nu se potrivește deloc cu anime-ul, asta e partea a doua, dar ce mai contează? Despre cea de la Danny phantom nu mă pronunț, că încă nu am ajuns chiar atât de departe, adică încă nu am ajuns la episoadele din care sunt selectate multe clip-uri din video.

A, și până nu uit, cea mai tare senzație pe care am avut-o până acum a fost atunci când am mers cu cineva pe motocicletă. Am vrut să scriu despre asta acum câteva săptămâni, când am fost prima dată, dar m-am luat cu altele și am uitat. Și am mai fost o dată de Sfântă Mărie, cu aceeași persoană, și mi s-a părut la fel de frumos. E drept că mi-e un pic frică, dar am încredere, că persoana care conducea are permis de patruzeci și ceva de ani, că de fapt e un prieten vechi de-al părinților mei, iar dacă ei au încredere atunci am și eu.

Cam atât am avut eu de aberat pe aici, sper că nu v-am plictisit prea tare și mulțumesc celor care au citit până la final :]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu