duminică, 29 septembrie 2013

Rush

Voi spune de la început că eu nu sunt fan al Formulei 1 și mai arunc câte o privire din când în când pentru că fratele meu mai insistă să văd diverse părți din curse. Iar filmul ăsta tot la insistențele lui l-am văzut, pentru că nu pot spune că m-ar fi interesat vreun pic cei doi piloți din acest film. Și totuși, spre totala mea surprindere, atunci când am ieșit din sala de cinema am constatat că mi-a plăcut într-adevăr filmul ăsta. Și ăsta e motivul principal pentru care eu cred că este un film bun, pentru că nu mă interesa deloc subiectul și totuși chiar mi-a plăcut, destul de mult chiar. Și chiar am devenit puțin interesată de viața celor doi piloți la final.
Filmul prezintă o parte din viețile a doi piloți de Formula 1, bine cunoscuți, anume James Hunt și Niki Lauda, și rivalitatea care a existat între ei prin anii 1970.
Nu zic mai multe despre film pentru că nu cred că e cazul. Un lucru care mi-a plăcut la filmul ăsta a fost că a ilustrat destul de bine rivalitatea care e existat între cei doi, atât cât îmi pot da eu seama. Adică, pe mine m-a convins, iar eu nu știam nimic despre cei doi înainte de a vedea filmul.
Mi-a mai plăcut și modul în care au fost prezentate cursele, ca să zic așa. Mie, când le mai văd la televizor, mi se par destul de plictisitoare, piloți învârtindu-se pe un circuit. Așa văd eu cursele astea. Dar în film totul a părut mult mai interesant, a fost un pic mai dramatizată întreaga chestie, ceea ce mie chiar mi-a plăcut.
Un lucru care m-a făcut curioasă să văd filmul ăsta, cred că singurul de fapt, a fost reprezentat de faptul că am aflat, tot de la fratele meu, că în el joacă și o româncă. Asta chiar mi s-a părut interesant. Mă așteptam să fie un rol neimportant, să apară o dată sau de două ori și să dispară, dar m-am înșelat, pentru că ea a jucat-o pe soția lui Niki Lauda, și a fost destul de prezentă în film. Nu știu alții, dar pe mine începe să mă intereseze un anumit lucru atunci când știu că sunt și români implicați.
În cele din urmă, eu chiar recomand filmul ăsta, chiar și dacă nu sunteți interesați de Formula 1 în general, pentru, așa cum am zis, eu nu sunt, și totuși filmul ăsta mi-a plăcut mult. Chiar mă bucur că fratimiu m-a bătut atât de mult la cap să merg cu el să-l văd.

Un comentariu: