"Uncommon criminals(Heist Society #2)" de Ally Carter

Cum să încep? Voi spune în primul rând că volumul ăsta mi s-a părut mai bun decât primul, deși în prima jumătate a cărții a existat un eveniment în care am avut un moment de "serios? atât de ușor a fost? serios?". A fost ceva care a părut prea simplu având în vedere tot ce se spusese până atunci, dar după aceea cartea asta a devenit mult mai bună.
Kat Bishop devine un hoț neobișnuit, pentru că are ca scop în viață furtul unor obiecte de artă și apoi dusul acestora la proprietarul de drept. Iar atunci când cineva o roagă să recupereze Smaraldul Cleopatrei, utilizând numele de Vasily Romani, și spunând că cel care deține prețiosul obiect nu este proprietarul de drept, Kat știe că va accepta, asta deși toți îi spun că nu este o idee bună, mai ales că unii susțin că respectivul obiect ar fi blestemat. Dar Kat nu se lasă speriată de câteva povești, iar cu ajutorul lui Hale, Gabrielle și ceilalți membri ai grupului, încep să formeze planul de atac.
A fost un punct în cartea asta în care am crezut că până la final, voi rămâne dezamăgită. Din fericire, însă nu s-a întâmplat așa. Iar dacă nu ar fi existat momentul acela despre care am menționat la început, atunci cartea asta ar fi fost și mai bună. Dar cum până la final și-a revenit, pot trece cu vederea, oarecum, acel amănunt.
Kat a fost un personaj cam la fel de simpatic ca în primul volum. Au fost câteva momente când am vrut să o pălmuiesc puțin, dar gândindu-mă înapoi la acele momente, cred totuși că a avut niște reacții destul de realiste în situația dată, deci e ok. Și a fost un anume moment când mi-a plăcut extrem de mult de ea, dar nu voi spune care anume. Hale... ăh, nu prea l-am înțeles în cartea asta. Au fost momente când m-am întrebat de ce a făcut anumite chestii, mi s-a părut mai simpatic în primul volum, cel puțin atât cât îmi pot eu aminti, dar în cele din urmă a fost un personaj destul de ok. A avut el ceva care m-a sâcâit într-una, deși nu aș putea spune exact ce anume. Altfel, restul personajelor au fost exact așa cum mi le aminteam.
Chiar mi-a plăcut cartea asta, mai ales că a avut câteva întorsături de situație la care nu m-am așteptat absolut deloc. O singură plângere am la adresa acestor cărți, și anume că anumite lucruri nu sunt explicate atât de mult pe cât mi-aș fi dorit eu să fi fost, așa cum mi-aș fi dorit să știu ceva mai multe despre trecutul anumitor personaje, mai ales Hale și cum a ajuns ea să o cunoască pe Kat; e menționat la un moment dat, dar aș fi vrut mai multe detalii, atâta tot.
Până la urmă, seria asta este foarte ușor de citit, are acțiune, are și puțin romance, personajele sunt plăcute și amuzante și cred că dacă aș fi citit cărțile astea acum câțiva ani, în liceu, atunci poate mi-ar fi plăcut ceva mai mult. Dar atunci nu aveam kindle, și nici engleza mea nu era destul de bună pentru a putea citi cărți în limba asta. Oricum, asta e o serie pe care eu o recomand.

Comentarii

  1. Foarte frumoasa recenzia :)
    Si mie mi-a placut volumul acesta mai mult ca si primul. Iar cel de-al treilea e... Ajungi tu la el si vedem ce parere ai :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc :)
      Am citit rezumatul de pe goodreads la al treilea și sună chiar interesant :D O să ajung eu și la el, chiar sunt curioasă cum o să mi se pară în comparație cu celelalte două.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu