sâmbătă, 14 septembrie 2013

Vulcanii noroioși

Am fost și am văzut vulcanii noroioși și cum am rămas destul de impresionată, am decis să povestesc și aici.
Bine, nu prea știu ce aș putea spune, în afara faptului că merită vizitați și că peisajul este neobișnuit, cum a zis tata, parcă ai fi pe lună. E prima dată când văd așa ceva(bine, a doua de fapt, dar pe prima nu mi-o amintesc foarte bine, a fost acum câțiva ani) și am înțeles că e unic în Europa. Păcat că nu i se face mai multă reclamă locului. 
Poze:

Și o reclamă pe care am văzut-o tot acolo și care mi s-a părut haioasă. Nu m-am putut abține :))
(Scuzați degetul de pe cameră, vă rog :-")

2 comentarii:

  1. Frumoasă excursie ați avut. Nu am vizitat niciodată vulcanii noroioși, dar mi se par foarte interesanți. Mai devreme sau mai târziu tot voi ajunge la ei. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce super! ^^ "...parcă ai fi pe Lună", bine spus :D. Sper să ajung şi eu pe-acolo cândva.
    Hi hi, ambele reclame sunt foarte primitoare.

    RăspundețiȘtergere