We're the Millers

Mi s-a părut mai drăguț decât am crezut că o să mi se pară după ce am văzut trailer-ul de vreo trei ori la cinema. Am rămas plăcut surprinsă, mai ales că mă cam așteptasem să fie o prostie. Bine, dacă stai să îi cauți toate greșelile și chestiile care nu par realistice, atunci nu o să îți placă, dar eu l-am luat pentru ce e, o comedie și chiar m-am distrat.
David este un tip care se ocupă cu distribuția de droguri, pe care le ia de la un vechi prieten de-al lui din facultate și nu îi merge deloc rău. Asta până când este jefuit de toate drogurile pe care le avea și de banii pe care trebuia să îi plătească prietenului lui. Dar primește o a doua șansă: nu trebuie decât să meargă în Mexic și să aducă înapoi în țară puțină marijuana. Iar pentru a evita controalele, se decide să-și formeze o familie falsă, pentru a evita orice fel de suspiciuni. Și totul ar fi mers, dar normal că lucrurile nu se puteau decât complica.
A fost un film destul de amuzant, chiar m-am bucurat că l-am văzut. Sigur, nu e nimic foarte spectaculos la el, dar nici nu trebuie să fie. E o comedie, m-a făcut să râd suficient, deci eu sunt mulțumită.
Și nu mai știu ce să zic, deci mă voi opri aici. Eu îl recomand, mai ales dacă vreți să vă distrați cu un film pe care nu trebuie deloc să-l luați în serios.

Comentarii

Trimiteți un comentariu