Leapșă: obiceiuri livrești

Am văzut leapșa asta pe blogul Jurnalui unei cititoare, mi s-a părut drăguță și am decis să o fac și eu.

1. Ai vreun loc preferat în casă în care să citești?
De cele mai multe ori citesc în pat. E cel mai confortabil loc, din punctul meu de vedere.
2. Semn de carte sau hârtiuță oarecare?
Ăh, atunci când citesc cărți fizice, dacă nu are cartea semn, atunci folosesc o hârtie. Dacă citesc pe ebook, ceea ce e cazul în majoritatea timpului, atunci nu îmi trebuie semn de carte.
3. Poți să te oprești din citit brusc sau trebuie să termini pagina/capitolul?
De obicei prefer să termin capitolul, sau cel puțin pagina, dar se mai întâmplă să nu pot, mai ales atunci când citesc între cursuri/seminarii sau la metrou.
4. Mănânci sau bei în timp ce citești?
De obicei nu, adică mai beau dacă mi-e sete, dar prefer să las cartea jos atunci când mănânc.
5. Poți să citești în timp ce te uiți la TV sau asculți muzică?
Nu, în niciun caz. Pot să citesc dacă televizorul nu e dat tare, dar nu pot să urmăresc și emisiunea de la TV și să și citesc sau să ascult muzică. Îmi distrage atenția de la carte.
6. Citești cărțile pe rând sau mai multe simultan?
Pe rând. Nu cred că aș reuși să citesc mai multe simultan și să nu încurc personajele și poveștile între ele.
7. Citești doar acasă sau peste tot?
Mai citesc la metrou, dar în mașină nu aș putea, mi s-ar face rău, am încercat o dată. 
8. Citești cu voce tare sau în gând?
În gând. Am senzația că citesc mai repede așa, decât dacă aș face-o cu voce tare.
9. Sari pagini?
Mai nou, da. Mai ales atunci când o carte mă plictisește sau nu îmi place. Și am descoperit că în cazul ăsta, nu pierd mare lucru, adică la final tot înțeleg ce anume s-a întâmplat. 
10. Scrii pe cărți?
Făceam asta când eram mică, după care am renunțat. Arată mai frumos cartea dacă nu e mâzgălită :))

Leapșa o poate lua oricine vrea să o facă :)

Comentarii

  1. Sunt de acord la 9. Si eu mai fac asta cateodata

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu scriu pe cărți și îmi place să subliniez! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Oricat de plictisitoare ar fi cartea, eu incerc sa nu sar pagini, desi ma abtin cu greu si de foarte multe ori imi zboara gandul depaaaaarte :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu