vineri, 25 octombrie 2013

Lepșe: Reading slump & Feelings matter

Lepșe primite de la Meduza blândă. Thank you :)

Reading slump:
1. Momentan ești într-un reading slump?
Cred că da. Adică, nu prea mai am chef de citit în ultimul timp.
2. Când intri de obicei într-un reading slump și cât îți ia să treci peste?
Păi, ori când am examene și proiecte la facultate, ori când nimeresc câteva cărți la rând care nu îmi plac, ori când mă apucă cheful de scris la poveștile pe care le scriu. E ciudat, dar am observat că atunci când am chef de scris nu mai am chef de citit, numai despre personajele mele visez tot timpul și despre ce urmează să se întâmple și etc. Cât despre cât îmi ia să trec peste, habar nu am. Depinde.
3. Care sunt metodele tale pentru a ieși dintr-un reading slump?
Ăh... greu, pentru că de obicei nu prea mă chinui să trec peste, adică nu vreau să mă forțez să citesc dacă chiar nu am chef deloc. Dar am observat că dacă citesc o carte cu multă acțiune atunci îmi revine cheful, sau ceva care să mă atingă la inimă.

Feelings matter:
1. Ce carte te-a făcut să te simți încrezător legat de tine sau de viața ta?
Uhm, greu, să mă gândesc. O să zic Avem un zoo de Benjamin Mee, pentru că demonstrează că visele pot fi realizate dacă nu renunți și dacă continui să speri chiar și atunci când totul pare să fie împotriva ta. Și e bazat pe fapte reale, ceea ce e un mare plus pentru mine.

2. Ce carte te-a făcut să placi sau să te atașezi de personaje?
Și dacă mâine va veni de Sidney Sheldon. Mi-a plăcut foarte mult cartea asta.

3. Ce carte te-a făcut să te simți nerăbdător/curios?
Starters de Lissa Price, nu am putut să o las din mână, la propriu.

4. Ce carte te-a făcut să te simți iritat?
The perks of being a wallflower de Stephen Cbosky, tradus ca Jurnalul unui adolescent timid la noi. 
... M-a iritat în principiu pentru că Charlie e descris ca fiind un băiat extrem de timid, iar știu cum e, pentru că am fost foarte timidă și retrasă, mai ales în generală, iar el mai are și cu totul alte probleme și... mai bine mă abțin. 

5. Ce carte te-a dezamăgit?
Ultima ar fi După șapte ani de Guillaume Musso, unul din autorii mei preferați. Trist...

6. Ce carte te-a făcut să te simți confuz?
Sissi de Jean de Cars. Nu povestea lui Sissi, ci politica, pentru că e multă politică în cartea asta. Iar eu nu am înțeles niciodată pe deplin politica și un pic m-a lăsat confuză.

7. Ce carte te-a făcut să te simți satisfăcut?
The book thief de Markus Zusak, se numără printre cărțile mele favorite acum.

8. Ce carte te-a făcut să te simți foarte atașat de personajul principal?
Ăăăă, cred că Contesa Aneke de Anna Vary. Pur și simplu mi-a plăcut mult de Alexandra încă de la început.

Ăh, nu știu cui să dau lepșele, pentru că nu știu exact cine le-a făcut și cine nu. Deci dacă nu le-ați făcut, vi le dau eu :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu