Nou la mine în bibliotecă(16)

Nu mai zic nimic, prefer să trec direct la subiect de data asta, că nici nu sunt multe de arătat.
După șapte ani de Guillaume Musso
Am văzut-o în Cărturești și nu m-am putut abține, pentru că Musso e unul din autorii mei preferați. Din păcate, această carte a fost o dezamăgire. Recenzia aici.
Și noua autoare pentru care am făcut o pasiune, ca să zic așa, este Tess Gerritsen. Am găsit cele trei cărți în diverse locuri cu 10 lei și nu am putut rata ocazia. 
Am luat așa:
Ucenicul
Dispariția
Păcătoasa
Nu îmi e clar care e ordinea lor în serie, nu că ar conta din câte am observat, prima carte a ei pe care am citit-o e a patra și nu a afectat în niciun fel lectura. Abia aștept să le citesc pe cele trei.

Comentarii

  1. De multa vreme mi-au atras si mie atentia romanele lui Tess Gerritsen. Cartile pe care le-ai prezentat tu aici fac parte din seria Rizzoli & Isles care are vreo 10 carti aparute. Ucenicul e volumul 2, Pacatoasa e volumul 3 si Disparitia e volumul 5. Sper ca ti-am fost de ajutor :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu