joi, 31 octombrie 2013

October wrap-up

1) The Book thief de Marcus Zusak
Mi-a plăcut foarte mult, nu am cuvinte suficiente să descriu. Recenzia aici.

2) După șapte ani de Guillaume Musso
Dezamăgitor, din păcate, asta și din partea unuia dintre autorii mei preferați. Recenzia aici.

3) Perfect scoundrels de Ally Carter
Și asta mi-a plăcut mult. Mi s-a părut cea mai bună din trilogie, de altfel mi-au plăcut toate, iar ăsta mi s-a părut un mod foarte bun de a încheia seria. Recenzia aici.

Și... cam atât ar fi. Am mai început alte două cărți între timp, dar niciuna nu mi-a plăcut suficient de mult încât să continui, iar momentan citesc Saga dinastiei Romanov, care chiar îmi place, dar la care am ajuns la jumate și deci nu prea am șanse să o termin până la sfârșitul lunii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu