sâmbătă, 5 octombrie 2013

Paranoia

Ăăhhh... de unde să încep? 
Nu mi-a plăcut filmul ăsta, a fost slab din punctul meu de vedere. Nici nu știu cum exact să-i fac rezumatul, pentru că nu aș vrea să existe spoilere aici și...
O să pun rezumatul de pe net, pentru că e mai simplu decât să-mi storc creierii jumătate de oră și tot să nu știu ce să scriu.
Deci, rezumatul: Adam Cassidy (Liam Hemsworth) este un tânăr obișnuit care încearcă să promoveze în compania sa, Wyatt Corporation. Dar Adam face o greșeală, iar autoritarul său șef Nicholas Wyatt (Gary Oldman) îl șantajează ca să-l spioneze pe marele său rival și fostul mentor Jock Goddard (Harrison Ford).
Deși situația sa la serviciu se îmbunătățește, eroul își dă seama curând că nu este decât un pion într-un joc al trădărilor în care protagoniștii nu se dau înapoi de la nimic, nici măcar de la crimă, pentru a câștiga.
Din trailer, eu m-am așteptat la cu totul altceva de la filmul ăsta și din păcate nu s-a întâmplat. Adică, premisa nu e chiar rea, dar povestea în sine și motivele din spatele anumitor decizii mi s-au părut mult prea trase de păr. Iar la final am fost foarte confuză, pentru că nu am reușit să înțeleg de ce a fost nevoie ca toate acele lucruri să se întâmple și cum de anumite personaje au reușit să facă anumite lucruri. În mintea mea pur și simplu nu avea sens. Și încă nu are. 
Mda, chiar nu mi-a plăcut. E unul din filmele alea în care mesajul pe care vrea să-l transmită e drăguț, dar modul în care o face nu e foarte bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu