marți, 1 octombrie 2013

September wrap-up

S-a terminat și luna septembrie, ceea ce înseamnă, printre altele, că începe facultatea și nu aș putea spune că îmi pare rău că mi s-a terminat vacanța, pentru că a fost totuși una destul de lungă.
Anyway, trecând peste, astea sunt cărțile pe care le-am citit eu în luna septembrie:

1) Uncommon criminals de Ally Carter
Mi-a plăcut mai mult decât primul volum, abia aștept să văd cum va fi al treilea. Recenzia aici.

2) Brisingr de Christopher Paolini
Dezamăgitor, atât zic. Recenzia aici.

3) Sissi, împărăteasa Austriei de Jean des Cars
Mi-a plăcut foarte mult, mai ales că de ceva timp voiam să aflu povestea de viață a lui Sissi. M-am bucurat foarte mult atunci când mi-am cumpărat-o în sfârșit :) Recenzia aici.

4) Flashforward de Robert J. Sawyer
Asta pentru mine a fost așa-și-așa. Recenzia aici.

5) Dublura de Tess Gerritsen
Mi-a plăcut mult, deși nu am fost complet mulțumită de final. Dar per total, cartea mi s-a părut foarte bună. Recenzia aici.

6) Creatura de Nely Cab
A fost atât de proastă încât a devenit amuzantă. Într-un mod stupid totuși. Do not recommend. Recenzia aici, sau cea de pe Goodreads, care este mai detaliată, aici.

Atât am citit eu în septembrie, dacă am dreptate am citit cu două cărți mai mult decât în august și am în continuare chef de citit, trebuie doar să mă hotărăsc ce carte citesc mai departe, că am de unde alege :)) 

4 comentarii:

  1. Nu pot sa cred ca Birsingr a fost dezamagitor. Am citit Eragon si mi s-a parut atat de bun! Si acum mai rad de ce ai spus despre Creatura =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi se pare trist că m-a dezamăgit, mai ales că primele două volume chiar mi-au plăcut mult. Sper totuși ca al patrulea să fie mai bun, așa cum zice mai toată lumea.
      Și mă bucur că te-am făcut să râzi :)

      Ștergere
  2. Ai citit multe carti fata de mine. De cand a inceput scoala abia gasesc trei secunde pentru lectura. E groaznic!
    Sper sa iti placa "Mostenirea". Ar putea salva impresia despre serie, nu?
    A, si sa nu uit: am reusit sa imi cumpar Sissi si abia astept sa o devorez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu tocmai ce am început din nou facultatea, deci nu știu nici eu cât timp voi mai avea pentru citit.
      Ar putea să îmi salveze impresia despre serie, pentru că primele două chiar mi-au plăcut, deci sper ca ultimul volum să îmi placă.
      Mă bucur să aud asta :) Abia aștept să văd ce vei crede despre ea, sper să-ți placă, lectură plăcută :D

      Ștergere