TV shows updates

Cum a venit toamna, au apărut și noile sezoane din serialele pe care le urmăresc, și am decis să fac o postare în care să vorbesc despre ce cred eu legat de noile episoade. Și despre serialele despre care am postat pe blog în general.

How I met your mother
Cred că jumătate din sezonul 8 nu l-am văzut, pentru că pur și simplu la un moment dat nu mi s-a mai părut deloc amuzant. Dar am văzut ultimul episod din sezon, care mi s-a părut mult mai ok, mi-a mai spus fratimiu câte ceva despre ce nu am văzut și am decis că vreau să văd sezonul 9 care este și ultimul. 
Și trebuie să spun că primele trei episoade din sezon mi s-au părut destul de ok, parcă și-a mai revenit puțin serialul ăsta după sezonul 8, ceea ce mă bucură. Cel puțin mie ultimul episod pe care l-am văzut chiar mi-a plăcut.


The big bang theory
Cât am așteptat să înceapă în sfârșit sezonul 7. Și mă bucur muuult că a apărut în sfârșit!
Chiar mi-au plăcut primele două episoade din noul sezon. 
Al doilea episod a avut un moment care pe mine m-a făcut să râd vreo cinci minute, nu voi zice ce anume.
Oricum, momentan îmi place în continuare serialul ăsta și sper ca asta să nu se schimbe până la final, pentru că mi se pare interesantă direcția pe care a luat-o.
Sheldon mi se pare în continuare absolut genial, serialul ăsta nu ar fi la fel fără el. Bine, toți îmi par încă simpatici, inclusiv personajele care au fost introduse pe parcurs, și care au acum un rol destul de important, dar tot Sheldon e preferatul meu.

La Grey's anatomy am renunțat după sezonul patru pentru că pur și simplu devenise prea dramă pentru mine, și nu am mai rezistat. Dar mă ține fratele meu la curent cu ce se mai întâmplă, deci...

Nici la Heroes nu m-am mai uitat și nu sunt convinsă că o voi mai face.


Și cu ocazia asta mi-am amintit și de My babbysitter's a vampire de care am uitat după ce ajunsesem la zi cu sezonul doi și după nu am mai verificat pentru episoade noi. Și tocmai ce am aflat și eu că sezonul doi s-a terminat în octombrie 2012. Încă nu mi-e clar dacă va fi și un al treilea sezon, dar aș vrea să-l termin pe al doilea totuși, țin minte că îmi plăcea serialul ăsta.


Și ar mai trebui să văd și ultimele două episoade din Lie to me, dar știu că după asta nu voi mai avea cum să văd alte episoade, pentru că serialul e terminat practic, și parcă nu vreau să se termine încă. E drept că al treilea sezon nu e chiar la fel de bun ca primele două, dar tot nu vreau să se termine.

Și astea ar fi toate, conform blogului meu. Voi vă uitați la vreunul din serialele astea? Dacă da, ce credeți de noile sezoane? Iar dacă nu, vouă ce seriale vă plac?

Comentarii

  1. Hm, am vizionat "Heroes" cu mult timp în urmă şi mi-a plăcut grozav de mult. Merită!
    În rest, nu mă uit la nici unul din serialele prezentate de tine, dar aş vrea să mă uit la "Lie to me" :D. Plus, o colegă mi-a recomandat "Grey's anatomy" şi "The big bang theory".

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte foarte mult "The big bang theory", sunt deja la jumatatea sezonului 6 si l-am inceput acum doua saptamani (si m-am mai uitat si la anime-uri intre timp). La "How I met your mother" am ajuns la zi cu episoadele :D .Eram un pic obsedata de serialul asta inainte sa inceapa scoala :)) .Apoi am descoperit The big bang theory si mi se pare mai bun decat HIMYM. Am vazut si un sezon din "Heroes", dar l-am lasat balta cand am descoperit "Lost" (suuuper tare serialul...final dezamagitor si dupa sezonul 3 devine cam fantastic, dar e genial oricum).
    E prima oara cand las un comentariu pe blogul tau.E foarte frumos, imi place mult! Se pare ca avem cam aceleasi gusturi :)) .
    Pup.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu