vineri, 22 noiembrie 2013

Nou la mine în bibliotecă(17)

Ok, luna asta m-am cam lăsat dusă de val. Ca să se știe, eu dau vina pe Libris! :)) Că nu cumpărasem decât două cărți de la Cărturești înainte să dau peste reducerile lor :))

Conflicte care au schimbat lumea de Rodney Castleden
Pentru că am descoperit recent că îmi plac cărțile istorice, nu am putut să nu o iau pe asta, mai ales că sună foarte interesant.
The man in the iron mask de Alexandre Dumas
Am citit Cei trei mușchetari când eram în generală, mi-au plăcut mult, dar din păcate După douăzeci de ani m-a plictisit. Daaar am văzut cartea asta în Cărturești și era 14 lei și e destul de groasă, nu am putut să zic nu, mai ales că până acum cărțile în engleză pe care le-am văzut nu erau sub 40 de lei.
Ne vedem pe net de Leslie Oren
Asta am luat-o mai mult pentru că suna ca o carte amuzantă și ușoară, plus că a fost ieftină, deci... Și mi-am dat seama abia când am primit-o cât de subțire e :))
Confesiunile unei iubărețe de Michelle Cunnah
Două colege au citit-o și au zis că le-a plăcut deci mi-am spus: de ce nu? Sună drăguț oricum.
Concert în memoria unui înger de Eric-Emanuel Schmitt
Recunosc că ceea ce mi-a atras atenția a fost titlul, apoi coperta și abia apoi rezumatul, dar chiar cred că va fi drăguță cartea asta.
Un atlas al dorințelor zadarnice de Anuradha Roy
Se aplică aceeași regulă cu cartea precedentă. Dar, dacă țin bine minte, acțiunea se petrece în India, ceea ce mie mi se pare interesant.
Reflecții asupra revoluției franceze de Francois Furet
Carte istorică, Franța, why not?
Dacă citești asta, înseamnă că am murit de Andrew Nicoll
Îmi doresc cartea asta cam încă de când am văzut-o prima dată în librărie, dar nu m-am putut convinge să plătesc acel preț pe ea, pur și simplu părea prea mult. Iar când am văzut-o la reduceri, nu m-am mai putut abține :D

Și apoi am mers și la Gaudeamus, care a fost cam dezamăgitor, dar am găsit ce voiam deci e ok.
Destine pierdute de Adina Speteanu
Am vrut-o neapărat, ăsta a fost și motivul principal pentru care am fost la Gaudeamus de fapt.
Casa scorpionului de Nancy Farmer
Asta nu era în plan, dar nu am găsit-o pe cea pe care o voiam și nu puteam să plec de acolo cu o singură carte(don't ask), așa că am luat-o pe asta, că tot am auzit de ea în ultimul timp.

Și poza de grup:

Mda... Un lucru e clar:  nu o să mai intru în nicio librărie o vreme :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu