marți, 19 noiembrie 2013

The Liebster award


Thank you de nominalizare Bianca :D 
Nu mai nominalizez, că nu mă pricep la chestia asta, deci dacă vrea cineva să răspundă la întrebările de mai jos, e binevenit să o facă.

1. What is the first book you remember reading?
Greeeeu. Să mă gândesc, cred că Frumoasa și bestia, că îmi amintesc că încercam să o citesc când învățasem aproape toate literele, deși nu mai știu dacă am și terminat-o :))
2. What is your favorite place to read and why?
În pat, pentru că e comod.
3. What book do you wish you had written?
I have no idea, mostly because I can't imagine myself writting any of the books I read, and also because I finished 3 stories until now, so... 
4. What are the books you couldn't finish reading and why?
Sunt mai multe. Aleg The perks of being a wallflower, și nu am putut să o termin pentru că mi se părea că conține mult prea multă dramă și nu prea îmi plăcea nici de Charlie.
5. What is your funniest memory related to books?
Momentul când o carte era mai interesantă decât obiectivele turistice dintr-o țară străină, nu detaliez.
6. Is there any book your friends are in love with and you don't like it? If yes, which one and why?
Nu îmi vine nimic în minte.
7. What is your favorite villain character?
For lack of a better idea, I'm going to say The Lord Ruler from Mistbon: the final empire, because he's the only villain I know who actually comes to solve his own proplems instead of letting other people(the army in this case) deal with it. I thought that was cool.
8. What is the saddest book you've ever read?
The book thief e prima care îmi vine în minte, deși cu siguranță am citit și alte cărți triste.
9. What genre of books you don't like reading and why?
Horror, because I get scared easily.
10. What is the author you strongly recommend?
Guillaume Musso și Marc Levy, because I couldn't pick just one :))

Scuzați combinația de engleză cu română, dar nu m-am putut abține :))

2 comentarii:

  1. Mă bucur că ai reuşit să o completezi :D.
    Uau, în sfârşit o persoană care nu ridică în slăvi "The perks of being a wallflower" :). Foarte frumoase răspunsurile, chiar îmi place combinaţia ro-eng :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-a plăcut combinația :)) Au fost foarte drăguțe și întrebările :D
      "The perks of being a wallflower" mi s-a părut o dezamăgire totală, mai ales după toate laudele pe care le-am citit despre carte.

      Ștergere