vineri, 8 noiembrie 2013

Thor: The dark world

Vai, de când aștept filmul ăsta, nici nu mai aveam răbdare să apară odată în cinema ca să-l văd în sfârșit. Și mi-a plăcut foarte mult. A fost și amuzant, a fost și trist în anumite momente, a avut și acțiune, a avut și romance, plus că efectele speciale mi s-au părut foarte reușite.
Acțiunea filmului, ca și în cazul lui Iron man 3, are loc după ceea ce s-a întâmplat în The avengers. Nu știu alții, dar mie chiar îmi place cum toate filmele astea sunt legate într-un fel unele de altele. Dar să revin la subiect. Cu mulți ani în urmă, prea mulți că nici nu mai țin minte cifra exactă, elfii întunecați au încercat să distrugă toate cele nouă lumi și să readucă universul la stadiul în care a fost înainte, dar nu reușesc, iar toți cred că ei au fost învinși. Doar că, se înșală. Atunci când ei revin pentru a termina ceea ce începuseră, Thor trebuie să găsească un mod de a-i învinge, protejând-o în același timp pe Jane, care reușește cumva să ajungă în mijlocul întregului conflict, nu zic cum, nu aș vrea să existe spoilere pe aici.
În primul rând, mi-a plăcut că filmul ăsta a avut destule scene amuzante și replici, am râs mai mult decât m-aș fi așteptat, deși auzisem că vor exista astfel de scene în film. Iar asta nu a făcut ca acțiunea să fie mai puțin interesantă, adică nu e o comedie în cele din urmă, e un film de acțiune, ca să zic așa.
Mi-au plăcut mult și personajele, începând de la Thor și Jane, și până la Loki. Deci mie chiar îmi place personajul lui Loki, cu tot ceea ce a făcut. Are el ceva, nu aș putea să explic, dar știu sigur că filmul ăsta nu ar fi fost la fel dacă nu era și el acolo.
Mi-a mai plăcut că nu s-a concentrat foarte mult pe relația dintre Jane și Thor, adică e acolo, dar a fost exact cât trebuia, cel puțin din punctul meu de vedere. În cele din urmă, cel mai important a fost salvarea Universului de acei elfi, iar asta pentru mine a fost un plus. Alt lucru legat de personaje ar fi relația dintre Thor și Loki, despre care se știe deja că nu se înțeleg tocmai bine, mai ales după tot ceea ce a făcut Loki. Pur și simplu mi-a plăcut să îi văd discutând și făcând și alte lucruri împreună, asta deși Thor nu prea are încredere în Loki.
Ce ar mai fi de zis? A, da, scenele de luptă mi s-au părut grozave, unul din motive fiind acela că nu conțin sânge, sau foarte puțin, nu suport să văd mult sânge într-un film. Plus că mi-a mai plăcut mult modul în care s-a desfășurat întreaga acțiune.
Dacă ar fi să spun ce nu mi-a plăcut, ar fi o singură chestie, și o voi spune vag pentru a nu fi spoilere aici. Modul în care a ajuns Jane să fie implicată în toată chestia mi s-a părut un pic... ciudată, în lipsa unui cuvânt mai bun. Știu că dacă nu se întâmpla asta, filmul nu ar fi fost la fel, și nu e chiar mare lucru, dar pe mine m-a sâcâit un pic chestia asta. În afară de asta, nu îmi vine nimic altceva în minte care să mă fi deranjat la filmul ăsta.
Deci, dacă v-a plăcut Thor, sau vă plac astfel de filme, trebuie să-l vedeți și pe acesta, e foarte reușit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu